Міні історія Чонгук

103 3 0
                                    

В спортзалі :
Чонгук записався на бокс. Давно вже він спостерігає за тренуваннями одного хлопця. І вирішив собі навчитися.
Перші дні, було дуже-дуже важко. Та Чонгук не Чонгук, якщо з першого разу не зробить все, як треба. Друзі давно прозвали його «золотим», бо Чон талановитий в усьому за що візьметься.

Одного разу на тренуванні, він побив багато рекордів. Сил майже не залишилося. Тому він сів відпочити, але весь час його увагу привертала дівчина, яка виглядала дуже схожою на нього. Схожі тату , пірсинг, стиль одягу...
- Привіт, ти тут новенька ? - запитав Чонгук.
- Привіт! Я тренер по боксу ,- посміхнулася дівчина. - Але іноді я тату майстер.
- Тоді... я не проти завітати до тебе в студію і набити нове татуювання,- мило посміхнувся.
- Можеш хоч прямо зараз,- протянула свою візитку.
- Я зберу речі і можем поїхати.
- Окей ! - дівчина була дуже впевнена і завжди посміхалася.

Та одного Чонгук не знав. Того, що салон знаходиться у неї в дома.

Зібралися їхати до неї, а по дорозі до студії вирішували, що набити.

- Рекомендую мікрофон... зелений або голубий, можна і фіолетовий,- дівчина впізнала Чонгука.
- Ооо, непогана ідея,- Чонгук був вражений ідеєю.
- Ти коли родився ? - насправді вона знала дату, бо була його фанаткою, та вирішила прикинутися, що нічого не знає.
- В вересні, - коротко сказав Чон.
- Тоді твоя квітка це Лілія. Можеш Лілію набити, теж буде круто.
- Я подумаю. Важкий вибір,- замислився Чонгук.

Приїхавши до квартири дівчини, Чонгук трохи злякався і розгубився.

- Твій салон у тебе в дома ?! Я не був готовий до такого.
- Не хвилюйся і просто іди за мною.

Вони піднялися на потрібний поверх і зайшли в квартиру. В квартирі було багато фіолетового і різних неонових ламп. Тільки зараз дівчина згадала, що ховається за дверима кімнати де вона набиває людям тату. Вона була Армі, тому вся її кімната була прикрашена плакатами Бтс. І фотографіями Чонгука.

- Ну і попала я...

Вони зайшли до кімнати і Чонгук був настільки вражений кількістю фото, що почав все знімати на відео.

- Я АРМі, мені шкода ! Вибач, що приховала від тебе цю новину.
- Ні-ні ! Тобі не можна за таке вибачатися. Тобі краще пишатися, що ти є Армі.

Чонгук набив дві нові тату і залишив для дівчини автограф. Але та попросила ще фото. Тому в інтернеті гуляє їхні фото, але фанати розділилися і більшість говорять це Фотошоп , а інші, що реально.

Bts - реакции Т/І . K-pop реакції Where stories live. Discover now