Намджун:
- Оппа! Це неймовірно!
- Т/І я знав , що тобі сподобається,- посміхнувся Намджун.
- Хочу сюди поставити холодильник, а сюди стіл , а тут зеркало , а тут крісло, а ще телевізор великий , а тут...
- Т/І може давай не все зразу ? - захвилювався Кім.
- Хіба у нас немає грошей на це ?
- Я працюю роками, а ти витрачаєш за один день!
- Ти злишся ?! Оппа ~ вибач мене, вибач. Я не казала, що за твої гроші все купувати...
Посварилися. Заспокоїлись. А під вечір , всеодно облаштували так, як ти хотіла.СокДжин:
- Сонечко , я маю подарунок, - вручив конверт.
- Любий, а що це ?
- Наша нова квартира, - посміхнувся Джин.
- Ааааа, я зрозуміла. Це пранк ?
- Т/І я витратив весь річний бюджет для цього. Тому просто насолоджуйся. Меблі всередині ми зможемо вибрати, а інтер'єр виконувався за підказками кращого Дизайнера Кореї. Це неймовірно красива квартира з маленьким сюрпризом.Ви поїхали дивитись квартиру і ти не очікувала побачити зеленій сад на даху багатоповерхівки , який виявився теж вашим. В кінці дня тебе чекала романтична вечеря.
- Ти мій принц на білому коні. На Тебе я чекала все життя, - обняла та поцілувала Джина.
- А я радий, що зустрів таку принцесу.Юнгі:
- Чому ми приїхали сюди ?
- Це все наше , - повернув дівчину в сторону будинку і поцілував.
- Наше ?! Оппа це найкраще , що я отримувала. Ти хотів сам вибрати дизайн нашої спальні ? Я готова на все, що ти скажеш. Щоб ти робив такі сюрпризи частіше , - поцілувала Юнгі в обидві щоки і засміялась.
- Т/І я хочу все в сірих і білих тонах, і чорних. Та й світла поменше. І давай купим собаку в двір. Я навіть ім'я їй придумав.
- Хахах , ну і як хочеш назвати ?
- Чімін, - посміхнувся Юнгі.
- Він мій колишній. Досить завжди використовувати його ім'я, - надула щічки.Ви зробили інтер'єр , як планували. Прикрасили подвір'я вуличними ліхтарями, ввечері встигнули посмажити барбекю. На минулій неділі все-таки купили цуценя і назвали його «Парам» ( парам - вітер ) бо був дуже швидким і грайливим.
Хосок :
Ви були у відпустці на острові Чеджу. Хосок довгий час не вертався в готель і ти вирішила позвонити йому.
- Оппа,ти де ?!
- Т/І я скоро буду. Я готував сюрприз для тебе.
- Досить вигадувати відмазки. Швидше приходь, я сумую.
Через 20 хв. Хосок прийшов і забрав тебе до ресторану поїсти. Після вечері ти хотіла піти в готель, але він викликав таксі і ви поїхали в будинок біля моря.
- Ніколи не думала, що мені випаде така доля... Зустріти тебе , а потім зустріти захід сонця на острові, - ти поцілувала його.
- Я давно знав, що ти хотіла жити біля моря. Тому цей будинок наш. Я купив його сьогодні і не шкодую, що потратив гроші. Бо якшо ти щаслива, то щастливий і я.Ти заплакала від радості і постійно обнімала його. Хосок підняв тебе на руки і забіг в тепле море. А на ніч ви залишилися в новому будинку. І ви гарно провели цю ніч 18+
Чімін:
Він повертався з роботи , а ти саме закіничала з вибором нової квартири. Хотіла зробити йому сюрприз.
- Я дома ,- сказав Чімін, скидаючи взуття.
У відповідь тишина. Тому не втрачаючи моменту, він швидко дістав нові ключі, і положив їх в коробочку з бантиком.
Ти саме відкриваєш двері і зустрічаєшся з ним поглядом.
- Ооо! Ти повернувся з роботи раніше , - розгубилася.
- Я маю для тебе подарунок, - протягує ту саму коробочку.
- У мене теж є для тебе сюрприз, - дістаєш коробочку.
- На рахунок 1,2,3 відкриваєм, - сказав мило Чімін.
- Давай! 1
- 2
-3!
-3!
Ви одночасно відкрили і були дуже здивовані, а після голосно засміялись. Його подарунком була квартира і твій сюрприз, теж квартира.
Отже, у вас з'явилось дві квартири і гарний настрій на цілий день.
Техьон:
Тобі прийшло сповіщення, що з рахунку були зняті гроші. Ти зрозуміла, що Техьон готував сюрприз, але він трохи не вийшов. Та ти прикинулась, що нічого не бачила. Вечорі він запросив тебе до ресторану. Ви смачно поїли і ти чекала коли ж він скаже уже про будинок . Та він все мовчав і мовчав.
- Ти точно не просто так мене сюди привів. Щось трапилося ?
- Дорога моя Т/І, я довго не міг признатись, але вчора я зрозумів, що хочу вічно жити з тобою і бачити тільки тебе біля мене... тому я купив нам будинок. Завтра ми переїдемо в справжній пентхаус. Де є чудовий сад. І басейн на останому поверсі. Все ради того , щоб ти і я були щасливі,- він говорив так щиро, що ти не змогла стримати сліз.
- Я так тебе люблю. Давай жити довго і щасливо в нашому новому будинку.Чонгук :
Ви гостити у його родичів. Але раптов він кудись зник.
- Чонгук ?! Оппа ?!
Ти шукала його по всій території, але не знайшла.Несподівано він прийшов до тебе в кімнату з букетом твоїх улюблених квітів.
- Сьогодні якесь свято ? Куди ти ходив ?! Я шукала тебе по всій тереторії.
- Дорога Т/і. Сьогодні пройшов рік, як ми з тобою живем разом. Тому, я дарую тобі будинок з великими панорамними вікнами, як ти мріяла. Щоб ми жили ще краще і мали чудовий вид з вікон, літньої тераси. Та мали чудові спогади в цьому будинку. Хочу співати тобі кожного ранку, а ти будеш готувати нам сніданки. Буде все, як в фільмах ,- вручив квіти і ключі від будинку.
- Оппа ! Це так мило і красиво ,- ти не стримала сліз, а потім поцілувала Чонгука ніжно, ніжно.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Bts - реакции Т/І . K-pop реакції
FanfictionМіні історії з кожним учасником. Реакції БТС на різні ситуації. Можливі ситуації 18+ Реакції з іншими к - поп групами + міні історї