Бомгю сидів годинами за комп'ютером та грав в ігри. Часом грав в приставку. Та сьогодні було 14 лютого ( день всіх закоханих). Він не міг більше сидіти дома , тому вирішив сходити в магазин та купити собі нову гру на приставку. Та заодно і подихати свіжим повітрям( моживо поїсти чогось смачного). По дорозі він встигнув облаяти парочок, які цілувалися на кожному кроці.
І коли дійшов до магазину Бомгю був наче в раю. В очі кинулася нова гра, лімітована версія. Він забіг до прилавку та незважаючи ні на що, хоті забрати останню коробку з грою. Та несподівано його рука зіштовхнулася з рукою дівчини.
- Ей, будь другом... відпусти коробку ,- сказала дівчина.
- Відколи ми друзі ?! Я за 3 дні нарешті вийшов у місто і саме сьогодні, я мушу купити що новинку.
- Я 7 днів грала одну і ту ж гру! Саме сьогодні, я збираюся купити цю Нову , лімітовану версію.
Випадково чоловік штовхнув стіл і коробка впала на підлогу. Бомгю перекинувся поглядом з дівчиною і розчарувався, коли побачив у її руках гру.
- 1:0 ,- викрикнула дівчина і побігла на касу.Бомгю міг купити багато дисків бо заробив немалі гроші , та цього дня він хотів саме цю гру. Повертаючись до себе в кімнату він вже не сподівався на чудо. По дорозі несподівано він помітив ту саму дівчину з магазину. Вони йшли в одну сторону.
- Ти чого слідкуєш за мною ? - злилася дівчина.
- Я тут живу,- показав в сторону квартир.
- Не вірю своїм очам ?! Я теж тут живу.
- Давай пограєм разом в гру ? Я прийду до тебе...
- Ти з глузду зїхав ?! Я не запрошую незнайомців до себе в квартиру. Спочатку потріно стати моїм другом,а потім говори про такі речі ,- дівчина спеціально покрутила коробкою перед його очима та й пішла далі.
****
Наступного дня вони зустрілися знову. Обоє сиділи на автобусній зупинці. А ще через два дня їли в одному і тому ж закладі.
Вони по товаришували і почали ходити один до одного в гості. Грали ігри всю ніч та день. Та лише через Дві неділі дівчина дізналася, що Бомгю айдол. Коли той випадково проговорився, коли вони випивали за одним столом.- Тепер ми точно друзі 1:1 ,- посміхнувся Бомгю і поцілував дівчину в щічку. - А можливо і більше...
ВИ ЧИТАЄТЕ
Bts - реакции Т/І . K-pop реакції
FanfictionМіні історії з кожним учасником. Реакції БТС на різні ситуації. Можливі ситуації 18+ Реакції з іншими к - поп групами + міні історї