Чімін забронював столик в дорогому і гарному ресторані для сім'ї, щоб відсвяткувати день народження мами.
Вони добре поїли, попили і потанцювали... Але раптом, молодший брат Чіміна, помітив підозрілу дівчину. Він пішов до неї ближче, але вона виявилась не простою особою. Це була колишня дівчина Чіміна (Вони розлучилися, бо та була з ним заради грошей).
- Ти чого сюди прийшла ?! - злився хлопець.
- Я тут працюю ! Просто уяви, що не бачив мене. І Чіміну не говори, що я тут.
- Я бачив, як ти нас фотографувала ! Видали все, негайно ! - злився молодший Пак.
- Я не буду цього робити, тому іди і святкуй далі. Тебе вже певно шукають. Іди !
Хлопець був розчарований поведінкою дівчини. Він вирвав телефон з рук і хотів видалити фото, але його руку перехопив хтось інший.- Чим ви тут займаєтесь ?! - Чімін просто стояв і дивився в очі дівчині.
- Привіт,- тихо сказала та.
- Хьон, скажи їй хай видалить фото і відео. Вона знімала, як ми тут танцювали і пили,- стривожено сказав брат.
- Видали і я більше не буду тебе діставати, - сказав Чімін.
- Та дістали ви мене ! Я не знімала нічого ! На ось дивись ,- дівчина зайшла в галерею.
В телефоні справді не було нічого з сьогоднішнього дня. Він краєм ока подивився і на інші її фото, і зрозумів, що вона зовсім не та, яка була раніше. Тому, Чімін відав телефон і забрав брата назад за стіл. Весь вечір вони веселилися та й забули про момент з колишньою.Але через день, Чімін зустрів одну дівчину, як була дуже гарна, як троянди в саду. Він зрозумів, що таке кохання з першого погляду. Пак спостерігав за нею дуже довго і коли дізнався де вона живе, вирішив провести її додому.
Вони стали друзями швидко, якась іскра між ними все-таки є. Тому саме стогодні, він хотів їй признатися в симпатії, коли буде проводити дівчину додому. Та все пішло не по плану.
Чімін зустрів дівчину з автобуса.
- Я проведу тебе додому, - мило посміхнувся.
- Мені не далеко. Не хвилюйся. Краще їдь додому,- сором'язливо взяла його за руку.
Чімін подивися на їх сплетені пальці і його серце стукало, ще сильніше.
- Я остаточно вирішив, що проведу тебе. Хочеш ти цього чи ні,- не хотів відпускати руку.
Так вони і пішли в сторону кравтири, тримаючись за руки. Перед самим входом в під'їзд, обоє зупинилися і Чімін саме хотів сказати про свої почуття, але не встиг, бо по дорозі йшла вона... Та сама дівчина, яку він не міг терпіти і все, що з нею зв'язано.
- Що ви тут робите ! - дівчина була дуже здивована.
- Сестра ? - відпустила руку Чіміна.
- Сестра ?! - викинув Чімін. - Ви сестри ?! - був дуже шокований , такою новиною.
- То це ти була його колишня ?! - дівчина розгнівалася і пішла до дому.
- І як, я раніше не згадав ті фото в телефоні,- Чімін бачив їх спільні фото в галереї ( тоді в ресторані), але не думав, що закохається саме в її сестру.
Він не довіряє їх сім'Ї, тому залишився з розбитим серцем знову.
Пак перестав їй писати і звонити. Та його злила одна думка про те , що МіНа могла бути такою ж брехливою сучкою, як і її молодша сестра сестра. Вони точно знали, хто такий Пак Чімін. І спеціально фліртували з ним.
Чімін розчарувався в людях , тому і закрив доступ до свого серця на довгі роки.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Bts - реакции Т/І . K-pop реакції
FanfictionМіні історії з кожним учасником. Реакції БТС на різні ситуації. Можливі ситуації 18+ Реакції з іншими к - поп групами + міні історї