Міні історія Хосок

115 6 0
                                    

Відпустка біля моря... ах, це те,чого так давно бракувало Хосоку.
Завтра, мав проводитися  водний фестиваль. Хосок купив ВІП квиток. Сподівається, що зустріне там своїх зіркових друзів. Та не лише думка про приятелів не виходила з його голови, а взагалі  думки про фестиваль не покидають його  вже неділі дві чи три. Причина в тому, що минулого року він зустрів там прекрасну дівчину. Шкільну любов ЙоРан ! Вона була зацікавлена Хосоком в ті часи, але він дізнався тільки зараз.  Та тоді, вони були  у відносинах з іншими людьми і не могли зробити крок один одному. Та зараз все інакше. Хосок давно холостий і вона теж розійшлася місяці два тому. Він подумав це непоганий шанс повернути свою шкільну любов назад до себе.

Ранком Хосок вже відчував хвилювання. Він одягнувся в дуже дорогий і модний одяг. Йому було зовсім не шкода мочити його, головною цілею  було показати ЙоРан, як круто зараз він виглядає. 
Прийшовши на фестиваль, Хосок випив два келихи шампанського для хоробрості.  Пройшовся по залу, щоб привітати зіркових друзів і сів за диван біля вікна.  Він дивися і чекав, коли вона прийде.  Навіть підготував для неї маленький подарунок (Браслет з маленькою квіточкою). Колись  в школі, саме такий браслет ЙоРан подарувала Хосоку на випускний. Він зробив копію і тепер хоче подарувати для неї.
Він доїдає останню порцію еклерів і нарешті зустрічає її.
ЙоРан була у милій піжамці, а на руках сидів маленьки песик... він піднявся щоб привітатися і вручити подарунок. Але вся романтичність в його очах зникає, коли він бачить, як незнайомий хлопець підбіг до неї. Обійняв ЙоРан за талію і з посмішкою на обличчі, обоє пішли до барної стійки.  
ЙоРан замітила Хосока і перша помахала йому ( в знак привітання ). Чон  помахав теж але не міг посміхнутися, як раніше.

Цього дня він веселився, як навіжений. Пив, співав, танцював, обливався водою і уникав ЙоРан, як тільки міг.

Дівчина пішла раніше з фестивалю, а до того вона весь час дивилася на Хосока і не могла зрозуміти причину, чому той так напивався і уникав її. Вона мала до нього почуття і знала, що той теж саме відчуває до неї. Але сьогодні він сам не свій. 

На вулиці Хосок випадково почув розмову двох дівчат. 
-  Кузен ЙоРан такий сексі ,- сказала світловолоса дівчина. 
- Він дуже популярний в нашому універі. А хлопці дружать з ним тільки заради ЙоРан. Тому він частенько користується ними, - сказала дівчина з темно-синім волоссям. 

Кузен ?!

Хосок не міг прийти в себе після почутого. Це був не хлопець ЙоРан, а її двоюрідний брат !

Він хотів написати їй, але не зміг. Тому просто забув, що бачив її. Та випадково повертаючись додому, в дощову погоду, він згадав її слова.
« Зустрінемося, як піде дощ. Буду чекати тебе біля річки Хан».  Вона любила дощ , їсти топокі і дивитися на річку Хан.

Хосок побіг до річки, але через дощову погоду, людей взагалі не було. Та біля фургончика з вуличною їжею, він побачив ЙоРан. Яка з захватом поїдала тепленькі топокі з сиром.

- Нарешті ми зустрілися ! - сказав Хосок і сильно обійняв дівчину.
- Я приходила сюди кожного разу, як йшов дощ.  Надіялась, що колись ти згадаєш мої слова і  ми знову зустрінемося.

Bts - реакции Т/І . K-pop реакції Where stories live. Discover now