"Beni mi çektiiin" diye bağırdım ona dönüp.
"Evet seni çektim çünkü çok tatlıydın" dediğinde başını telefondan kaldırması için normal şartlarda çenesinden kaldırırdım ama o çok güçlü gözüküyordu bende telefonu elinden çekip aldım. Telefona bakmazdım ama çok parlaklık açıktı ve bakmak zorunda kaldığımda bir kızla olan ayıp konuşmalarına denk geldim. Anında onunla sohbet etmekten vazgeçtim ve telefonunu kilitleyip eline geri verdim.
"Çok tatlı olan mı? başka biriyle konuştuğuna göre postu kaldırırsan sevinirim Barış. Görüşürüz" diyip ayağa kalktığımda ardımdan kalktı.
"Ben bırakırım" dedi. Ardıma anında dönüp hayır anlamında başımı salladım.
"Buna gerek yok."
"Ama bütün günü beraber geçirdik en azından sizinkilere selam vereyim" dediğinde hayır anlamında başımı sallamaya devam ediyordum ki babam görüntülü aramaya başlamıştı. Ondan uzaklaşıp açtığımda annem ve babam telefondan 32 diş gülümseyerek bana baktı.
'Geceeee Barışı göstersene baban benimle inatlaşıyor' dedi annem. Kaşımı kaldırıp onlara baktım.
'Clarimonds15 isimli rapçinin barış olmadığını düşünüyorum. Eğer oysa Gece dün yaptığın oyunu sorarım sana!' dedi babam annemin babama çatık kaşlarla bakmasını gördüğümde güldüm.
'Yemin ederim haberim yoktu gece konuşurken öğrendim. Haberim yoktu. Barış olduğu için buluştum, bir rapçi olduğu için değil' diye kendimi açıklamaya çalışırken Barış telefonu elimden alıp onlarla konuşmaya başladı. Ona neden kızdığımı asla anlayamayacaktım ama bir konuda emindim. Çocukken aşık olduğumu düşündüğüm kişi artık çok değişmişti. Dünyaca tanınıyor ve bütün güzel kızlarla konuşabiliyordu. Ağzı iyi laf yapıyordu. Çantamdan bir sigara çıkarıp yaktım ve telefonu bana uzattı.
"Üzgünüm. Beni böyle tanımanı istemezdim" diye mırıldandı.
"Çocukluk aşkım olarak kalmadın, eminim ki öyle de olmayacaktın biliyorduk ikimizde. En azından o görüntüyü görmek istemedim" dedim.
"Sizinkiler çağırıyor. Eşlik edeyim mi ?" diye sorduğunda hayır anlamında başımı salladım.Ama başımı sallamam etki etmemişti. Peşimden gelmeye devam etti. Arabası olmadan, yürüyebiliyordu demek ki...
Evimin önüne geldiğimizde babamın sinirli haliyle karşılaştık.
"İçeri geç Gece" dedi sert bir dille.
"İyi geceler Barış" diyerek eve geçtim. Anneme bakındığımda salonda olmadığını görüp yukarı çıktım. Odasında birkaç mum ve tütsü yanarken o klasik müzik dinleyerek uyuyordu. Saat akşam 11di. Annem bu kadar erken uyumazdı. Babam anneme kızmış olmalıydı. Eşyalarımı odama bırakıp balkona çıktım. Babam Barış'a sağlam bir azar çekiyordu.
Kısa bir süre sonra babam içeri girdi. Barış olduğu yerde kalıp başını yukarı kaldırdı. Gökyüzüne bakmak isterken kahverengi gözlerini yeşil gözlerimle buluşturdu. El salladıktan sonra telefonuma bir bildirim geldi.
clarimonds15: baban çok değişmemiş, halen çok sinirli
clarimonds15: annenle kavga etmişler
clarimonds15: baban benimle güvende olmadığını düşünmüş, haklı olabilir ama sana karşı olmaz hata yapamam
gecederin: barış sana güvenmiyorum
gecederin: çok değişmişsin, babam yüzünden olduğunu düşünme
gecederin: biz arkadaş olmamalıyız
gecederin: sadece tanıdık kalalım
clarimonds15: tamam gece nasıl istersen öyle olsun. iyi geceler
Babamın güvensizliği yüzünden annemle kavga etmeleri. Bu durum benim yüzümden olmuştu. Annem zaten babamla çok kavga ederdi. Ama benim yüzümden kalbinin kırılmasını istemiyordum. Bu yüzden Barıştan vazgeçmem en iyisi olacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kediler ve Geceler
Short StoryBu hikayenin bir açıklamaya ihtiyacı varsa hepsi içeride mevcuttur.