2 gün olmuştu İstanbul'a döneli. Sigaralarım halen bitmediği için evden çıkma gereği duymuyordum. Herkes biliyordu döndüğümü. Kimseyle görüşmek istemiyordum. Yemek ve kahve dışında aşağı inmemeye gayret ediyordum.
annemaryam: 0534....09 bu Aybars'ın numarası. O istedi atmamı. Bursa'ya taşınmış. Stüdyosu var. Kayıt almak istiyorsa gelip seni alacak. İstiyorsan babanı halledicem. Şuan İstanbul'da.
ben: kafa tatiline ihtiyacım var.
annemaryam: şarkı sözlerini, defterini ve bilgisayarını al. hazırlan ne lazımsa. babanı hallediyorum
annemaryam: konumu aybars'a gönder
...
Kadıköy'de önce arkadaşlarımla buluşmaya karar vermiştim çünkü Aybars abi Beylikdüzü tarafındaydı ve buraya gelmesi uzun sürecekti. Bu yüzden kızlarla görüşmek için Kadıköy'e geldim. Annem öyle bir yalan söylemişti ki.. Karyalarla beraber müzik yapacağımı söylemişti.
Herşeyi kızlara anlattıktan sonra Alya ve Melek beni aralarına alıp sıkı sıkı sarıldılar.
"Şimdi sen belalı mısın" dediğinde güldüm.
"Alya offf" dedim.
"Aybars Abi annenin neyi oluyor ?" diye sordu Alya. Melek burukça gülümsüyordu.
"Sen biliyorsun mu ?" diye sordum Meleğe.
"Evet. O gece kavga ettikleri gece.. Aybars abinin adını buldum. Baban haklıymış. Annen onu unutamamış. Fotoğraf albümünü kitaba sarıp kitaplığa koymuş. O gece ben bakarken annen yakaladı beni. Sana bile anlatamadıklarını dinledim Vira Abladan." dedi Melek. Ben giderken annemin anlattıkları vardı bide.
"Herkesin bir unutamadığı var Gece. Ayaz Amca Ecem Ablayı unutamamış. Evlendi şimdi. Annen Aybars Abiyi. Sence onlar evlenirler mi ?" diye sordu Alya.
"Ben varım diye evlenmezler. Babam beni ezip geçti" dedikten sonra telefonuma baktım. Aybars abi köprüde olduğunu yazmıştı. "Ya beni boşverin de ilişkilerinizi naptınız acaba ?" diye sordum.
"Perili köşk ve ben tekno müzik aracılığı ile buluşup vakit geçiriyoruz. Ama bu kadar" dedi Melek. Alya ile beraber piç gülüşü yaptığımızda sinirlendi.
"Perili köşkün gerçek adını öğrendik Tunçmuş." dedi Alya. Şaşkınlıkla baktım.
"eee" demekle yetindim.
"Karya ile arkadaş kalmaya karar verdik. Doruk şansını denemekten asla vazgeçmiyor" dediğinde güldüm.
"Gül gül sen. Can'ın komşusu olmuşsun seni görücez" dedi Melek. Offlamakla yetindim.
"Kocaman İstanbul'da taşındığı yere bak adamın!" diye isyan ettim. "Canla komşu olmak zor. Eski sevgilinle komşu olmak daha da zor." dedim. O sırada telefonum çalmaya başladı. Aybars abiydi.
'Alo Gececim ben geldim. Arkadaşlarının yanında utanma diye önünde bekliyorum' dediğinde burukça gülümsedim.
'Tamam Aybars Abi geliyorum'
'Paran var mı ? Ödeyebilirim'
'yok yok geliyorum hemen' dedikten sonra telefonu kapatıp giyinmeye başladım.
"Gelmiş mi ?" diye sorduklarında başımla onayladım. Giyindikten sonra çantamı aldım, cüzdanımdan para çıkardığımda hayır diyeceklerini biliyordum. O yüzden onlara vermekten vazgeçtim.
"Ben içtiklerimizi ödicem. Benden sonra kalacaksanız yeni hesap açtırın" dedikten sonra sarılıp aşağı indim. Girişte biri duruyordu ama daha önce görmediğim için tanımıyordum. Bu yüzden utanmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kediler ve Geceler
Short StoryBu hikayenin bir açıklamaya ihtiyacı varsa hepsi içeride mevcuttur.