11

19 0 0
                                    

'Almanya'da bir sanat okulunda okuyorum' diye geçirdim içimden. Kıyafetlerimi giydikten sonra torba çantama notalarımın olduğu defteri ve küçük boş bir defter attıktan sonra kalemliğimi de atarak odadan çıktım. 

Kızlar gittikten sonra annemle çok rutin olmayan hayatıma geri dönmüştüm. Bana kahkül kesmişti ve saçımı bir ton koyuya boyamıştı. Tamam ama.. Ah bişi demicem. 

Barışla ilişkimizi ilerletmiştik. Ben okuldayken o turnede olacağı için sanal ilişkiye dönmüştük.

Okulumun 1.ayıydı. Alışmaya çalışıyordum ama hem bale eğitimi hem müzik eğitimi bir arada gitmiyordu. Çocukken bale yapmıştım ancak iki bölümde olacağımız için annem baleyi seçtirmişti. Saçma bir zorlamaydı bu yaptıkları. Bugün sadece müzik dersim vardı. Bu en azından güzeldi. 

Aşağı indiğimde annem kahvaltı masasına oturmuştu bile. 

"Günaydın bal bademimm" dediğinde gülümseyip yanağına öpücük kondurdum. 

...

Annemin bilmesini istemediğim diğer konu ise burada arkadaş bulamamamdı. Çünkü geldiğim günden beri benimle kimse konuşmuyordu. Montumu dolabıma koyduktan sonra telefonuma baktım. Babam.. Her gün annemi arayıp taciz ederek hakaretler savuşturuyordu. 

"Selam Türk kızı" diyip koluma dokunan kişiyle ürküp kendime geldim. "Ah şşş. Seni korkutmak istemedim. Ben Liza" diyip elini uzattığında güldüm. 

"Gece. Kİ bu zaten biliyorsundur" dediğimde güldü. Elini sıktım. Dolabımı kitlediğimde halen yanımdaydı. 

"Aynı sınıftayız Gece" 

"Farkında değilim kusura bakma" 

"Çünkü ben ve arkadaşlarım arkada oturuyoruz. Şey önde oturup şu kızın özelliklerindensindir sandık" derken bir kızı işaret ediyordu ve bu utanç sebebiydi. Kim parmakla gösterilmek ister ki ? İyi yada kötü. Hayır istemem! Elini indirmeye çalıştığımda güldü. "Hadi gel. Dersten önce biraz tanış bizimkilerle" diyip koluma girdi.  Gerçekten neşe dolu bir insandı. Herkesle tanıştıktan sonra aslında onların iyi olduğuna karar verdim. Ama dışarıda görsem korkup kaçardım. 

"Sen Clarimonds'un sahnede öptüğü kız değil misin?" diye sordu birisi. Utanmıştım. Ama o beni sahnede öptüğünde mutlu olmuştum. 

"Evet" 

"Seni herkesten saklaması gerekiyor bence. Çünkü mükemmel birisin" dediğinde yüzümdeki bir mimik bile kıpırdamadı. 

Sanırım bir tehlike vardı ve bundan korumak istemişlerdi beni. Belki de bu yüzden arkadaş olmuşlardı.

...

lizag: chill babe

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

lizag: chill babe

1923 beğeni/fotoğraf yorumlara kapatıldı

Kediler ve GecelerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin