Eve girdiğimizde annem ve Melek koltukta televizyon izliyordu. Her yer aşırı karanlıktı. Bunun bir sebebi var diye düşünmeden edemedim.
"Biz geldiik. Sana en sevdiğin soğuk kahveden aldık" dedi Alya Meleğe. Annemde tek bir tuşla iki üç ışığı açtıktan sonra kalkıp bize sarıldı.
"Noldu anne" diye mırıldandım.
"Sanırım baban. Tamamen gitmiş olabilir" dediğinde suratım asıldı.
"Vira teyze siz durun burda ben Alya ile size bişiler hazırlıyım. Hadi gel Alya." diyip mutfağa geçtiklerinde annemin yanına oturdum.
"Gece bu sefer çok kötü kavga ettik. Resmen bu an için beklemiş gibiydi. Bende gitmesini istedim. Çünkü seni alıp başka bir yere gideceğini söyledi. Barışla konser videolarını görmüş. Bunu yapmanı istemiyor biliyorsun. Bende artık o genç kız saklayamazsın dedim. Melek duydu sesleri. Bunlar önemli değil. 17 senedir beraberiz. Ve ilk kez dayak yedim babandan" dediğinde gözlerim şaşkınlıkla açıldı. Babam anneme vurmuştu. Anneme sarıldım direkt. Onun saçının teline zarar gelmesin diye dedem ve anneannem senelerce uğraşmışlardı. Teyzemi halen korurlardı ama annem.. Canım annem kıyamam sana. "Çantasını topladı. Kasadan kendi parasını ve pasaportunu alıp gitti. Sanırım baban artık olmayabilir" dediğinde burukça gülümsedim.
"Sayın Jane Maryam.. Biz birbirimize yeteriz. Yetmedik mi ? Türkiyeye ilk döndüğümüzde bizi terketmişti. Yine dönmüştü ama. Bu sefer dönmesine izin vermeyeceğim." dedim. Güldü. Önümüze rakı kadehleri konulduğunda gülümsedim.
"Üstümüzü değişip geliyoruz hanımefendiler. Harika haberlerimiz var" dedi Alya. Kolumdan çekti direkt. Anneme burukça bir gülümseyiş attım.
Odadan içeri girdikten sonra telefonuma bir mesaj geldi.
clarimonds15: cam ?
"Sen giyin kanka ben bir balkona çıkıyorum" dedikten sonra perdeyi açıp balkona çıktım ve tekrar kapattım.
"Hey jüliet!"
"Oooo efendim nasılsınız. Daha 10 dakika önce beraberdik" dedim gülerek.
"Kalbim işte naparsın ki ?" dediğinde sesli bir şekilde güldüm.
"Barış. Birkaç gün kızlarla vakit geçiricem sonra okulum başlıcak. Konsere gelicem ama merak etme. Yazışırız ama görüşemeyiz herhalde. İşler karışmış"
"Ne gibi. Yardım edebileceğim bişi var mı ?"
"Şuanlık yok. Ben yazıcam sana. Dikkat et" dedikten sonra avucumla öpücük gönderip içeri girdim. Alya telefonuma bakıyordu.
"Gece.. Baban çok kötü bir adam" dedikten sonra telefonumu elime verdi. Attığı mesajlara baktım.
babam: Annen olacak o orospuyu seçersen sana bir kuruş miras bırakmam
babam: o evden çıkmak için 1 saatin var
babam: gece! cevap ver bana
babam: babanla beraber türkiye mi yoksa annenle beraber almanya ve beş kuruş parasız olmak mı ?
ben: annem olmadan sen bir hiçssin. Daha önce seni kabul ettik ama bu sefer olmıcak
ben: annemden önce seni aldatan kadına git baba! ah üzgünüm evli ve çocukları vardı değil mi ?
babam: annen gibisin iğrenç
ben: unutma baba beni sen varettin
ben: ve seni bu müzik piyasasında paramparça edicem.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kediler ve Geceler
Short StoryBu hikayenin bir açıklamaya ihtiyacı varsa hepsi içeride mevcuttur.