10

17 1 0
                                    

"... Anlayacağın durum bu Barış. Babam annemle beni her yerden engelledi çocuk gibi. Türkiye'ye gitmiş." dedim evin önünde otururken. Gece herkes uyuduktan sonra kapının önüne gelince bende pijamamla yanına inmiştim. 

"Ecem Abla mevzusu bir türlü bitmedi Gece farkında mısın ? Biz çocukken de vardı" dediğinde burukça gülümsedim. 

"Maalesef."

"Gece hatırlıyor musun bir gün baban kreşten almaya bir kadınla gelmişti. O gün annen diye düşünmüştüm. Ve ne kadar çirkin bir kadın demiştim. Ecem abla o muydu ?" diye sorduğunda evet anlamında başımı salladım.

"Ben çocukken babam belirli aralıklarla Ecem Abla'nın yanına giderdi babam. O da burada yaşıyormuş çünkü. Bana arkadaşı olarak bahsetmişti. Anneme anlattığımda babama karşı güvenini kaybetti biliyorum. O zamanlar o kadın için edilen kavga zamanla benim yüzümden olmaya başladı. Aman ne hali varsa görsün"

"Üzülme hiçbir şey için. Bırak gitsin. Anne kız mükemmel yaşarsınız" diyince omzumda olan kolunu hiçe sayıp ona sarıldığımda kolu otomatik olarak büküldü. 

"Geçer dimi ?" diye sorduğumda evet anlamında başını salladı. Göğsüne tekrar gömülüp sessizce ağladım. Bir eli saçımı okşadı. 

..

Anneme sahneye çıkacağımı söylediğimde gözleri parlamıştı. Bir çocuk gibiydi annem. Küçük şeylerle mutlu olurdu. Kızlar benim odamda hazırlanırken annemle şarkılarımın son haline baktık. 

"Tamamdır Gece. Sen hazırlan ben bir iki görüşme yapıcam. Yarım saat sonra aşağıda görüşelim tatlım" dediğinde gülüp ona sarıldım. Yanağına bir öpücük kondurup odama girdim hışımla. Kızlar hazırlanmıştı bile. Melek laptopunu ve kulaklığını ayarlıyordu. 

"Eveet Gece hanım. Güzel bişi giymeye ne dersiniz" dedi Alya ve valizinin içinden dünya güzeli bir elbise çıkardı. Babam olsa bunu giymeme izin bile vermezdi. 

"Hadi Gece giyin de çıkalım balım" dediğinde Melek gülümsedim. Onlar odadan çıktıktan sonra telefondan güzel bir şarkı açıp hızla hazırlanmaya başladım. Ayakkabılarımın olduğu dolaptan topuklu bir ayakkabıyı çıkardıktan sonra üstüme ceket de seçtiğimde hazır olduğumu fark ettim. 

Kapıyı açarken aynaya baktığımda bu kıyafetin bu bedene ait olmadığını fark ettikten sonra bir sırt çantama hoodie ve eşofman koydum ve ayakkabı dolabımı açıp jordanlarımı giydikten sonra aşağı indim. 

clarimonds15: yola çıkıyoruz orda görüşürüz 

gecederin: görüşürüz balıım 

"Evet kızlarr hazırsanız çıkalım" dediğinde annem sırt çantamı gösterdim. Onun taktiğini yapmıştım. Annem her zaman iki kıyafetle giderdi. Gülüp "Benim kızım" dedikten sonra saçıma bir öpücük kondurdu. 

..

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Kediler ve GecelerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin