1.1

1.2K 134 139
                                    

Karina X Winter
(

Yorum bekleniyor)

Karina:
Winter telefonu
götüne sokarım senin

Winter
İtiraf et bana
yazmadan duramıyorsun💅🏿

Karina:
Senin bu klavye
delikanlılığın çok oldu
ama

Karina:
Yüz yüze gelince izlemeye
doyamıyorsun

Winter
SİKTİR GİT SENİ
İZLEMEDİM BİR
KERE SAHA SCMA
SU KONUSYU

Karina:
:D
sıramdan hemen kalk.
neden mal gibi
bizim sınıfa gelip
BENİM sırama oturuyorsun

Winter
Ay sanki babasının
malı

Karina:
Dayak istiyorsun herhalde
kalk yoksa kaldırmanın
bir yolunu bulurum

Winter
Allah Allah
e gel kaldır yiyorsa

Karina:
Sen kaşındın

Winter
Karina dur
ÇİFRKEF PİSLİK
GELME GELME

»»» ω «««

Gerginlikle mesajı atıp dakikalardır sınıfın kapısının önünden bana öldürücü bakışlar atan Karinaya çevirdim bakışlarımı. Tam tahmin ettiğim gibi bana doğru gelmeye başlamıştı. TANRIM ÖLMEK İSTEMİYORUM BEN SADECE MASUM BİR KLAVYE DELİKANLISIYIM.

Ay çok abartıyordu. Alt tarafı sırasına oturup 10 dakikadır kalkmadım bayıl istersen bir de Karina??

Ellerini çizimlerle dolu olan masasına sertçe koyup -of haşin hrr- bana doğru tek kaşını kaldırarak üstten bakışlar atıyordu. Nesin sen son bakış bükücü mü? Niye dibime dibime giriyorsun amk hoşt diyemedim tabii ki ama yüzümü buruşturup kendimi hafif geri çektim. Bu hareketimi fark etmiş olacak ki biraz daha eğildi. Gel içime gir içime.

"Kalkmak için bir saniyen var." Zaman bükebiliyorum falan sanıyor galiba ama kıçımı buradan kaldırmam en az 6 saniye sürerdi. Ben ona boş boş bakarken o süresini hemen bitirip kolumu tutmuş ve anın kendimi ayakta, arkaya itili bir şekilde buldum. İtti beni hayvanogluhayvan.

Şaşkınca ona bakarken onun yaptığı tek şey saçını omzundan geriye itip oturması oldu. BU ÇOK KABAYDI PİÇ SEN HAYIRDIR.

"Sen ne yapıyorsun be!?" Çirkef çıkan sesimle ona doğru yürüyüp başında dikildim. Aşırı komik duruyordu yukardan bakınca. Bir insanın burnu nasıl bu kadar güzel olabilirdi? Hayır çirkin. Bok gibi suratın var aptal mal Karina. "Seni rüzgarda uçan bir çöp gibi tutup attım"

Çok kırıcısın köpek. Neden bu kadar kırıcı olmayı tercih ediyordun ki? Haksız olan da o, güçlü olan da o. Bu arada gerçekten çok güçlüydü. Bir aralar tekvandoya da gidiyordu tabii para olunca herkese güzel hayat amina.

Kaşlarımı çatıp yüzünü incelemeyi bıraktım. Ne kadar rezilim of yine izlemeye daldım onu. Kesin yine bunun lafını ederdi, bile bile koz veriyordum ona işte.

"Anan çöp, göt lalesi." İşte şimdi şimdi sıçtım. Çünkü yüzüne karşı ciddi ciddi ettiğim ilk küfürdü. Aslında hayır pislik, şerefsiz it köpek de diyordum ama nasıl bir gaza geldiysem inanın ağzımdan öyle çıktı.

Anan Winter Anan || WinrinaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin