2.8

1.1K 107 271
                                    

»»» ω «««

"bir daha Yeji ve Ryujin aynı takımda olursa hemen oyundan çıkacağım." Yuna'nın haklı isyanına katılmıştık hep bir ağızdan. Kafamı cama çevirip iç çektim, yağmur damlaları azalmamaya yemin etmiş gibiydi ve maalesef bizim piknik işimiz yalan olmuştu.🥲

Pekâlâ baştan başlamak gerekirse anlaştığımız gibi okul çıkışı önce oyun salonuna gitmiştik. İlk başta hepimiz o kadar sessizdik ki bir an sessiz sinema oynuyoruz sanmıştım yani birbirimize alışmamız biraz zaman almıştı. Sonraysa Yeji'nin yoğun ısrarı üzerine grup oyuna girmiştik. Silahlarla birbirimizin gelmişini geçmişini sikme oyunu.

Oyunun ilk başında herkes dikdörtgen masanın karşılıklı konulmuş bilgisayarlarının başına geçmişti. 7 kişiydik bu yüzden 4v3 el oynamıştık.

Bir kişi eksiğiz diye aslında oynamayacaktık ama Yeji çok iyi oynadığı için ben az kişi olan ekibe girerim demişti. Ryujin Yeji ve Karina aynı takımdaydı. Biz de dört kişiydik. İlk dakikalar aşırı sakin geçiyordu. Karakterlerimiz daha kasılma aşamasındaydı ama sonra ekip savaşına girdik.

VE LANET OLSUN BEN NE ZAMAN DOĞSAM KARİNA HEMEN GELİP BENİ ÖLDÜRÜYORDU🤬

Yeji gibi Ryujin'de aşırı derecede iyiydi ve ne zaman ikisinden biri kill alsa diğeri ona beşlik falan çakıyordu. Öldürme saygılarımız 11-11 falandı ve elin bitmesine 2 dakika kala Ryujin gaza gelmiş olacak ki 4 kişiyi birden öldürerek 11-15 yapıp kazandırmıştı. Yeji sandalyesinin yere düşmesini sağlayarak kalkıp Ryujin'e sarılmıştı. Ryujin şok ryujin iptal.

Ryujin kalk bi gören olacak

Bir ara Giselle'i Ryujin vurmuştu bu yüzden çok garip bir şekilde Ningning de anasının ruhunu ortaya koyarak Ryujin'i vurmuştu. Vurduğu anda çığlık atmıştı bu yüzden çevredeki diğer insanlar bize küfür falan etmişti, rezillik. Karina'yı hiç vuramamıştım bilerek bir yerde gizleniyordu ve ben kendi halimde takılırken gelip beni vuruyordu. Şerefsiz.

Yuna'ya kıyamıyoruz diyip Yuna'nın kendilerini öldürmelerine izin vermişlerdi ama. Zaten 11 killimiz vardı ve bunun 10 tanesi Yuna'nın, 1 tanesi Ningning'in sayesindeydi. Ben ve Giselle sadece ölmekle uğraşıyorduk işte ne yapalım..

Yeji ve Ryujin'i bir daha aynı takıma sokacak olursak siz de bana sokun demişti Ningning oyundan çıkarken. Kanka yani sokmak falan ayip olmuyo mu

Sonra işte fotoğraf çekildik, peluş oyuncak almak için 10 won'um gitti elim boş geldim. BT21 karakterlerinden Chimmy'i istemiştim ama yavsak oğlu yavsak makine bilerek tutmuyordu.

Sonra yağmur yağdı ve biz apar topar kafeye geldik, anlayacağınız ıslak bir şekilde oturuyorduk. Piknik yalan olmuştu ama buna üzülmeyen hatta sevinen biri vardı, Yuna. Sevgilisini izliyordu sürekli. Vay amk Lia unnienin ailesi bu kadar sevmiyordu kendi kızlarını, hayatı gibi bakıyordu bizim yaşlıya. Aşk işte ota da konuyor boka da..

Ben sıcak çikolata içerken bizimkiler de tatlı falan söylemişlerdi. Meyveli tatlılar, rakı sofrası kurarsın yani. Bu siparişlerin nedeni Lia bize servis yapıyordu diye Yuna hep bir şey söyleyin de gelsin diyordu, eh masadaki zenginler de söylüyorlardı. Yedinci kere masaya gelen Lia ile yüzündeki ananizi sikeyim ifadesini görünce güldüm. Yanımdaki beden bana bakıyordu ama ona bakmadım. Yok bakmayacağım gay panik oluyorum.

Yuna bir anda masadan kalkınca hepimiz ona dönmüştük. Lavaboya gidiyorum demişti ancak her şeyin üzerine yemin ederim ki Lia ile buluşmaya gidiyor. Kaldık mı masada 6 kişi? Şöyle bir göz gezdirdim onlarda

Anan Winter Anan || WinrinaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin