2.3

1.1K 113 207
                                    

»»» ω «««

Yatağımda uzanıyordum. İnat yapmıştım ve gerçekten gitmeyecektim, özellikle tartışmamızdan sonra asla gitmezdim. Lia unnie ile biraz uğraşmış olsam da evi tek bırakmak istemediğimi söyleyip yalanlarla ikna etmiştim onu. Arkadaşlarıma yalan söylemekten nefret ediyordum.

Hep böyle mi olacaktı gerçekten? O kadar yakınlık kurmuştuk ve şimdi yine bozulacak mıydı?

Ev her zamankinden daha sessizdi, seri katil filmleri gibi hissettiriyordu. Yatağımda biraz daha yayılıp tavanı izlemeye başladım. Saat şu an 8'e gelmiştir. Parti başladı yani, ne hoş. Hayır içim içimi yiyordu, kendime anlam veremiyordum.

Karina yakınımdayken heyecanlanıyordum, nefeslerimi kontrol edemiyordum, aptal karnım kendisnen geçiyordu ve en kötüsü de ben yıllardır Wattpad okumuş insanım. Tabii ki de bunların ne anlama geldiğini biliyordum. Yine beni hiç sevmeyecek o kıza tutuldum. Lanet olsun.

Kendime çeki düzen vermek konusunda ciddiyim ve bunu yapacağım. Ondan uzak durup mantıklı düşüneceğim, Karina artık benim için yok. Evet yok. Kurtlar Vadisi pusu jenerik müziği eşliğinde ayağa kalktım. Yok partiye gitmiyorum bu kadar gazla tuvalete gideceğim.

Tuvalete gidip geldim, zaman geçmiyordu resmen amk?

Camıma vuran taşla dejavu yaşamaya başladım. Garip bir his etrafımı sararken düşündüğüm şeyin olması için içten içe dua ederken cama ilerleyip açtım. Aşağı baktığımda kalbim yine ağzımda atıyordu.

Tüm gecenin siyahlığı bir yana, Karina parlıyordu sanki. Onu izlemeye dalacakken neden buraya geldiğine anlam veremediğim aklıma geldi. Kaşlarımı çatıp kollarımı önümde bağladım. "Ne istiyorsun?" Bana nazaran daha sakin olan yüzüne hafif bir tebessüm yayıldı. "Kapıyı aç."

Yine aynısı oluyordu. Bana emir vermeyi kes aptal, "hayır açmayacağım, git burdan." Ben camı kapatmaya yeltenicekken elindeki taşı bu sefer daha sert bir şekilde atmıştı ama diğer cama. Şaşkınca bakıp tekrar kafamı aşağı eğdim. "Aç diyorsam aç yoksa camlarını indiririm."

Sinirlenmiştim. Camdan ayrılıp kapıya doğru gitmiştim, aptal gelde nasıl yok ediyorum seni gör. Cesedini bile bulamayacaklar kızım cesedini bile. Kapı eşiğinde durup beni bir güzel süzdü, bende onu süzdüm yalan yok. Yavaşça içeri girip kapıyı kapattı.

"Git hazırlan." Ona şaşkınca bakıp kafamı sağa doğru eğdim. O da bunu taklit ederek kafasını sola eğdi, birbirimize pokemonlar gibi bakıyorduk amına koyayım. Göz devirdim. "Evime neden geliyorsun, neden hazırlan diye emir veriyorsun ayrıca sikik emirlerini vermeye çalışma hiçbirini yapmayacağım." Sinirime gidiyordu bile bile.

O cevap vermeden 5 saniyelik o müddette giysilerini süzdüm ilk önce. Pantalonu ve ceketi aynı desenliydi, gri gri üzerine yakışmıştı. Karnı açık bir crop tercih etmişti ve karın kası oluşmuş olan karnını gözler önüne seriyordu. Bense minyon baskılı pijamalarımla ona öylece bakıyordum. Everything minios💖

"Minjeong yaklaşık 15 dakikamız var ve tartışma yaparsak bu süre çoktan bitmiş olacak." Minjeong? Minjeong.

"Partiye gelmeyeceğim Karina. Onca lafından sonra asla gelmem." İronikti şu an dediklerim çünkü ben önden odama doğru gidiyorken Karina'da arkamdan geliyordu. Onun derin nefes vermesini duyuyordum ama ona bakmak yerine yatağıma oturmayı tercih ettim.

Odama baktı bir süre, inceledi. Panoma baktı ve orada arkadaşlarımla olan garip fotoğraflarımda vakit harcadı bense onu sadece izliyordum. Arkasına dönüp benimle göz göze geldi. "Hadi hazırlansana amk" ona öylece bakıyordum. Ve sonucun olumsuz olduğunu fark etmesini bekliyordum.

Anan Winter Anan || WinrinaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin