»»» ω «««
"Neden burada teksin?" Yanıma gelen bedenle dalgınlığım üzerimden gitmişti. Yujin parlak bir gülümseme ile bana bakarken ben onu yaklaşık 1 aydır okulda doğru dürüst hiç görmemiştim. Ningning bir kere bahsetmişti, matematik notu mu ne istemişti(?)
Bu kız eskiden seni seviyorum diye diye peşimde dolanıyordu, 10. sınıftı galiba? Ben de kibarca ona onu sevmediğimi söyledim ama bu amcik kendine yediremeyince beni tuvalette sıkıştırmıştı, yeji o gün olmasaydı dayak yerdim. Canım Yejim ya sevgim kabardi yine.😋
"Bu seni hiç alâkadar etmez." Memati vardı kurtlar vadisi pusuda, onun gibi hissettim şimdi. Nasıl gaza geldim nasıl gaza geldim anlatamam. Yujin göz devirip gülümsemesini silmişti. Samimiyetsiz aşufte yemin ediyorum yanımda ateşler içinde yansa ve benim elimde bir kova su olsa, muhtemelen o suyu içerdim🤟🏻
Ellerini önünde bağlayıp "insan gibi konuşmaya çalışıyoruz ama winter yine insanlıktan yoksun hareketlerde bulunuyor." Güldüm. "Sen kendini insan yerine mi koydun? Yujin şaşırtıyorsun beni." Netflix ergen dizilerinde kötü kız ve iyi kızın laf atışması part 1
Şimdi sikeceğim belasını amk. İyi ki tiktokta laf sokma laflarını yayinlayan ablalarimi izlemisim, birisi gerizekali derse sen geri ben zekali diyip havali olabilirim. Tesekkurler tiktok👍🏿
"Dostların seni tek mi bırakmış, hiç şaşırtıcı değil." Durup dururken konuşma açmaya çalışması bile sinir bozucuydu. Bu kızdan nefret ediyordum hayır Karina ile bir tutamazdım onu. Çünkü Karina ne olursa olsun Karina'ydı işte. Ama bu annesinin kulak memesini s*ktiğimin kızından nefret ediyordum cidden.
Başkan olursam bu amcıkla kavga edeceğim ilk önce, bu yüzden de istiyordum başkan olmayı. Sürekli laf atıp duruyordu ve herkesten tek farkı gizli gizli arkamdan da konuşuyordu. Karina öyle mi? Direkt yüzüme yüzüme söylüyordu. İkisini aynı kefeye koyamazdım.
Kısa bir şekilde gülüp arkamda bir yere baktı ve sonra "Yakında görüşürüz Winter, yeni dostun geliyor." Dedi. Ben anlamayarak ona baktım kısa süreli göz kontağımız onun başka bir kızın arkasından seslenip yanımdan gitmesiyle son buldu.
omzuma dokunan bir el ile oraya çevirdim bakışlarımı. Karina bana garip bakışlar atarken ben de ona doğru bedenimi döndürdüm. "O Yujin değil miydi?" Kısaca evet anlamında kafamı salladım. "Senden hoşlanan?" Sanki kendi kendine soruyordu ama yine aynı şekilde cevap verdim ona. Kısa süre kızın arkasından bakıp durdu.
Etrafa bir göz gezdirdim, Yuna yoktu (lia unnie ile aşna fişne yapmiyorsa ben neyim), Chae yoktu, Yeji ve Ryujin kovulmuştu, Giselle ortalarda gözükmüyordu ve evet Ningning de yoktu. Yanımdaki uzun bedene bakış attım, o da hâlâ aynı yere bakıyordu. "Winter ben gelmeden gitme partiden, beş dakikaya geleceğim." Kolunu çekip baktığı yöne doğru giderken bense anlam verememiştim.
Yujin'in arkasından mı gitmişti bana mı öyle geldi?
Onu beklemeye başladım. Neden diye sorma ben de bilmiyorum. Oflayıp puflamaya başlarken aklıma Lia unnie gelmişti. Siktir oyalama işi, Karina'yı parti sonunda oyalamam lazımdı çünkü bilmiyorum Lia öyle dediyse kesin bir bok yiyecektir. Saatin 10:50 olduğunu görünce derin nefes verdim. Tamam oyalamayı halledebilirim.
Yaklaşık 5 dakika sonra Karina'nın görüş alanıma girmesiyle derin nefes aldım. Nasıl oyalayabilirdim ki? Vurup kaçsam beni kovalasa +15 dakika o kovalamaca sonunda öpüşsek +8 dakika beni yine bırakıp gitmesi ve benim şoktan çıkmam 5 dakika desek 28 dakika avantajım olabilirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anan Winter Anan || Winrina
FanfictionWinter: Senden nefret ediyorum var ya nasıl iğreniyorum nasıl kusuyorum seni görünce Karina: Beni öperken hiç böyle değildin oysaki #1 Aespa [170822] #1 Winrina [031022]