Multimedia: Elif
Sert bakışlarını gözlerime dikmiş öylece bana bakıyordu gerizekalı. Rahatsız olduğumu belirtecek bir şekilde yerimde kıpırdanıp" Ne bakıyorsun be!" Diye onu tersledim. Sokak kızları gibi çıkmıştı sesim. Elif kulağıma eğilerek "Düşündümde... aslında iyi çocuklar... demek istediğim... fazla... sert davranmıyor musun?" Dediğinde sanki söyliyeceklerimi önceden düşünmüşüm gibi "Yapma Elif onlar bahçenin ortasında kızları yiyen azgın piçlerden başka bir şey değiller? Ne iyiliğinden bahsediyorsun?" Diye haykırmıştım resmen. Daha demin duyulan kahkalar aniden kesilmişti. Bora birden ayaklanıp "He bu tavırların neden ortaya çıktı. Neyse beyler hadi kalkalıp bahçede kızları yiyen piçl halimize dönmemiz lazım" derken bana da sinirli bakışlarını atmayı unutmamıştı.Bora'lar kalktığı gibi yanımıza 3 kız geldi. 3 yeni arkadaş diye düşünürken Elif'in mırlıdandığını duydum. Gelen kızlar Bora'ların yanındaki kızlardı. Elif ise "Kavga etmeye hazır mısın?" Demişti. Ne olduğunu anlamadığımı belirtecek bakışlarla ona baktığımda işte geldiler ve daha rahat bir pozisyonda oturmaya devam etti. Bende onun gibi yaptim ve kendime güvenen bir surat ifadesiyle bize daha çok yaklaşmalarını bekledim.
Kızlar 3 biz 2 kişiydik ve birbirimize öldürücekmiş gibi bakıyorduk. "Hayırdır nooldu canım?" Diye sorduğumda kız bana bakıp iğrenç iğrenç sırıtarak "Hayır yeni kız hayır" dedi. Yanındaki yelloz da "Ah bidakika bu iki yeni kız birbirini bulmuş. Eminim ki çok yakın arkadaşsınızdır. Sizi sürtükler! Bora'yla Murat'a göz koyarsınız he. Sizi becersinlerde görün" diyip kahkaha atmaya başladılar. Hemen ayağa kalkıp "Ah canım seni becermişlerki böyle konuşuyorsun değilmi? Sen şimdi aşıksındır da ona. Oov ne yazık. Aşık olduğun erkek seni değil de diğer kızları tercih ediyoor" diyerek ağzımı onun gibi yayarak konuştum. Gözlerinin dolduğunu burdan fark edebiliyordum. Arkasını dönüp Murat diye bağırarak koşmaya başladı.
Diğer kız ağzını hiç açıp da konuşmamıştı. Birden sessizliği bozarak "Umarım ikinizden birisi Uğur'a yaklaşmamıştır. Yoksa.." derken Elif sözünü kesti "Yoksa ne ? Sende o kaşar gibi ağlayarak koşup gidermisin" diyip bana baktı ve gülmeye başladık. Giden kız Murat'a, Elifin karşısındaki Uğur'a doğal olarak benim karşımdaki de Bora'ya asılıyordu. Sinirli sinirli etrafa bakarken Bora, Murat ve Uğur'un bizi izlediğini gördüm. Uğur hayranlıkla Elif'e bakıyordu. Elif'in hissettiklerine karşılık gelebilirdi. Bora sinirli bir şekilde bana bakıyordu. Son söylediklerim onu baya kızdırmış olmalı.
Sessizliği Bora'ya asılan kız bozdu. "Eğer sizi bir daha onların yanında görürsem veya duyarsam.." sözünü keserek "Ne yapabiliyosan şimdi yap canım sonraya bırakma işini" dedim ve sinirli bir şekilde tebessüm ettim. Birden söylediği şey karşısında şok oldum. Nasıl oluyorda bir kız böyle kelimeler kullanabiliyordu. "Kızım bak anlarım daha önce vermişsindir, ihtiyacın vardır ama Bora sadece benim ihtiyacımı karşılıyor. Anlamışsındır seni küçük orospu!" Derken son kelimede hafif vurgu yapmıştı. Ilk defa birisi bana orospu demişti ve ben bunu hazmedemiyceğimi biliyordum. Bunun için kendime yardımcı olup o kızın saçının ön tarafına elimi geçirdiğim aşağı çektim ve dizimi burnuna geçirdim. "Burnum...bırak beni...ah!"derken Elif'in de o kızı dövdüğünü gördüm. Kız hala bana "Bırak beni sürtük" diye bağırıyordu. Daha fazla sinirlendim kendimi tutamayıp saçından sürükliyerek banklara doğru götürdüm. Yapabildiği tek şey kolumu tırmalamaktı ama bu sinirle hicbir şey hissedevek durumda değildim. Kafasını alıp banka vururken kolumdan birisi beni sertçe tutup kendine cekti. Bu kokuyu tanıyordum.Bora'ydı bu. "Yapma artık yeter halini görmüyor musun?"dedi. "Ne o yoksa sevgiline böyle yapmaları zorunamı gitti?" Diyerek çemkirdim.
Dudaklarımız konuşurken birbirine deyiyordu kendimi ne kadar geri çekmek istesemde beni cok sert tutuyordu. O kadae yakındık ki bir an kızı unutum sadece Bora'ya bakmak istedim. Içimde bir kıpırtı oluşturuyordu. Dudakarına bakarken " O benim sevgilim değil tek gecelik bir orospu o kadar" dedi. Sevinmiştim. Boyle bi kız onun sevgilisi olmamaliydi zaten. Ağzımın içinden "Ee o zaman niye ayırdın?" Diye birşeyler mirıldandim. "Savunmasız aciz birisi o görmüyor musun. Onun konuştuklarina bakmayacaksın. Senden boyle bir sey beklemiyordu. Eger bekleseydi gelip seninle konuşmaya cesareti olmazdi." Dedi kisik bir sesle. Kiza bakarken gözüm Uğur'la Elif'e takıldı. Sarılıyorlardı ve yerde yatan kızın burnu kanıyordu. Bizde rahat 10 dakikadır böyle konuşuyorduk. Rahatsızda değilim açıkçası. Söylediğine karşın " Sevgilin olmamasına ramen çok iyi tanıyosun" dedim gözünün içine bakarak. "Bütün orospular böyledir." Dedi ve kulağıma eğilip "Sen farklısın" dedi.
"Beni daha tanımıyorzun bile Bora" dedim. "Çok tatlısın" dedi ve bıraktı kollarımı.Aman Allahım bu nasıl bir çocuk böyle. Büyülendim adeta ama bunu tabikide ona belli etmedim. Eğer belli etseydim o aşağıladığı yerde yatan kızlar gibi olurdum gözünde. Elife baktığımda Bora'yla birlikte giden Uğur'un arkasından mutlu bir şekilde bakıyordu. Ne olduğunu ögrenmek için yanına gittim ve olan biten her şeyi bana anlattı. Ilk gün için fazla heyecanlı geçmişti. Unutamayacağım günlerime ekledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Umursanmayan Lise
General FictionHayatımı tekrardan düzene koyabilmek için süper bir fırat var elimde. Yeni okul, yeni ortamlar, yeni arkadaşlar, yeni yüzler. Okuldaki ilk günümü bunları yerine oturtarak geçirmek istiyordum. Okul bahçesine adımımı attığım gibi bir sürü göz bana çev...