Multimedia: Cem ve Ablam
Ne yani, hoşlandığım çocuk nefret ettiğim ve tam bir pislik olarak gördüğüm insanın kardeşimiydi?
Bora bana çok rahat baksrken ben ona şaşkınlıkla bakıyordum. Hiçbir şey söyleyemeden direk ablamı mutfağa çektim.
"Bora'yla tanışıyormuşsunuz. Iki gün önce bizde kaldığında söylemişti."dedi ben sormadan.
"Bora sizin nasıl evlendiğinizi biliyormu?
"Enişten anlatmış."
"Peki benim orda olduğumu?"
"Biliyor canım." Dediğinde içime bıçak saplandı sanki. Acaba bana bu yüzden mi kötü davranıyordu. Bu yüzden mi uzaktı bana karşı. Allah kahretsin.
Ablamla içeri gittik ve her ne kadar sevmesem de eniştemi öptüm. Bora'ya selam vermemeyi düşünürken kendini bana yaklaştırıp "Beni gördüğüne bu kadar şaşırıcağını bilmiyordum doğrusu" diyip pis pis sırıttı ve yanağımdan öptükten sonra yerine oturdu. Beni de yanına çekmeyi ihmal etmedi.Ablamla Cem bize bakarak bir şeyler konuşup gülüşüyorlardı. Harika. Bir de alay konusu olmuştum. Ablam birden "Çok yakışıyorsunuz" diyip kikirdiyerek enişteme birazcık daha sokuldu.
Utancımdan yanaklarım kızarırken kafamı Bora'ya çevirdim o da bana bakıyordu.Elini omzuma attığında büyük bir şaşkınlıkla ona baktığımı anlayıp beni biraz daha kendine yaklaştırıp kulağıma eğilerek "Bencede çok yakışıyoruz" dedi. Sinirli bir şekilde yanından kalkıp abla ben gidiyorum. Dedim ve ceketimi alıp kapıya yöneldim. Evden büyük bir hışımla çıktım. Parka gidip bir sigara yaktım. Bora'nın peşimden gelmesini beklerken ortalıkta gözükmüyordu.
Duyduğum seslerle irkildim. Karşıdan iki çocuk ellerinde birayla bana yaklaşıyordu. Hemen sigaramı atıp hızlı adımlarla kaçmaya başladım. Korkuyordum. Peşimden geldiklerini hissettiğimde koşmaya başladım kendimi bir apartman arasına atıp saklandım.
Allah kahretsin buldular beni.
"Çok yordun bizi be güzelim" derken üzerime yürüyordu. Geri geri giderken duvara çarpmamla olduğum yerde kaldım. Bana yaklaşıp
"Çok güzelsin" dedi. Bira kokusunu alabiliyordum. Işaret parmağını yanaklarımdan çeneme doğru gezdirirken korkuyordum. Elini itip "Dokunma bana!" Dedim. Sesim olduğundan daha sert çıkmıştı. Harketlerine devam ederken "Dokunma" diyip dizimi bölgesine geçirdim.Acıyla yerde inlerken diğeri elinde bıçakla bana yaklaşirken yapacak hiçbir şeyim yoktu. Kaçamıyordum. Bana doğru yaklaştı ve bıçağı boğazıma dayadı. Diğeri de yerden kalkıp bana doğru geldi ve bıçağı onun elinden alıp bir eliyle ağzımı kapattı diğer eliyle de bıçağı iyice bana dayadı. Ne kadar çok harket edersem bıçaği o kadar yaklaştırıyordu bana.
Karşımda duran bana iyice sokulup önce ceketimi sonra da tişortümü çıkartmıştı. Karşısında südyenle duruyordum. Kollarımdan öpmeye başlayarak kalçalarıma doğru indi. Aklıma 3 sene öncesi gelmişti. Ağlamaya başladım. Acıyla bağırırken sesim inleme gibi çıkıyordu. Karşımdaki şerefsizde gülüyordu. Zevk alıyordu piç.
"Bırakın lan kızı" bu sesi tanıyordum. Bora'ydı bu. Bakışlarımı oraya çevirirken Cem'le birlikte geldiklerini gördüm. Ablamda koşarak yanlarına geldi. Korkuyla onlsra bakarken ikiside beni birakip Cem'le Bora'ya doğru ilerlediler. Ablam koşarak yanıma geldi ve toparlanmams yardımcı oldu. 3 sene önce benim yaptığım gibi. Yanıma oturdu ve bana içtenlikle sarıldı. Canım yanıyordu.
Kafamı kaldırıp Vem ve Bora'ya baktığımda çoktan çocukları halletmiş bize bakıyordu. Ablama dönüp "Bu halde eve gidemem" dedim. Bana şefkatle bakıp "Senu bu şekilde hiçbir yere bırakmam. Bizimle geliyosun."dedi ve beni ayağa kaldırdı. Yürüyemiyordum. Titrememe engel olamıyordum. O sırada Bora geldi ve beni kucağına aldı.Ablama geldiğimde yatıp uyumuştum. Kalktığımda Bora'yı gördüm. Bana bakıyordu. Saat kaçtı acaba diye düşünürken gülümsemesiyle kafamdakileri unutup "Teşekkür ederim" dedim. Kafasını hafifçe eğip saçımı geriye atarak "Şşş çok uykum var teşekkür faslına sonra geçeriz" dedi. Şaşkınlıkla ona bakıyordum. Aramızda sadece 1-2 santim vardı ve kokusu beni benden alıyordu. Bütün gece konuştuk ve benden abisinin yaptığı şeyden dolayı utandığını ve benden o yüzden uzak durmak istediğini söyledi. Git gide yakınlaşıyorduk. Hislerime alı koyamıyordum. O kadar tatlıydı ki gözlerimi ondan alamıyordum. Bunları düşünürken gülümseyip kafamı iki yana salladım. Düşüncelerimden kurtulmak istiyordum.
"Ne oldu?" Diye sorarken o da bana gülümsüyordu. "Hiç..hiçbir şey" dedim. "Gülümsemen beni benden alıyor" dedi. Nefes alamadım resmen. Bana doğru yaklaştıkça kalbim ağzımda atıyordu. Dudaklarını dudaklarıma bastırdı ve beni hafifçe yatağa yatırdı. Karşılık vermemi beklercesine duraksadı bende bunu anladığım gibi elimi yanağına koydum ve bekledim devam etmesini. Dudağımı diliyle araladı ve beni nazikçe öpmeye başladı. Hızı ben arttırmak istedim ve alt dudağını ısırdıktan sonra beni daha hızlı öpmeye başladı. Kendimi geri çektığımde elini belime sardı ve beni kendine iyice bastırdı. O kadar güzel öpüyordu ki kendimi geri çekemedim. Bende devam etmesini istiyordum.
Cem ve ablam odaya daldıklarında bizi böyle görünce ilk şaşırsalar da onlarda sevinmişlerdi. Bizee onlara gülseyip öylece bakmıştık. Aklımda cevaplandıramadığım sorular vardı. Benden hoşlanıyor muydu? Biz şimdi sevgilimiydik?
Bugün olanları bir an önce Elif'e anlatmam gerekiyordu. O bana yardımcı olabilirdi. Ablamla Cem odadan çıktıklarında Bora yanıma yatıp bana sarılarak beni iyice kendine bastırdı. Uyumuş olmalıyım ki alarmımın sesiyle uyandım. Kalkıp kapatan bora olmuştu. "Uyu bitanem. Bugün okula gitmeyeceğiz." Diyip dudağıma öpücük kondurduktan sonra tekrar yanıma yattı.Ne dedi o? Bitanemmi dedi? Ne yani, biz sevgilimiyiz şimdi. O kadar mutluyum ki anlatamam. Ona sarıldım ve kokusunu içime depoladım resmen. Ondan çok hoşlanıyorum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Umursanmayan Lise
General FictionHayatımı tekrardan düzene koyabilmek için süper bir fırat var elimde. Yeni okul, yeni ortamlar, yeni arkadaşlar, yeni yüzler. Okuldaki ilk günümü bunları yerine oturtarak geçirmek istiyordum. Okul bahçesine adımımı attığım gibi bir sürü göz bana çev...