5

58 5 0
                                    

Multimedia: Uğur
Elif'ten..
"Elif sen kalk kızım ordan yeni gelen arkadaşımızla pek bir yakınsınız. Uğur'un yanına geç..."
Devamı yok bende. Kalktım ve hızlı adımlarla yanına doğru ilerledim. "Merhaba yeni sıra arkadaşım" dedim ve en saf gülümsemeyle gözlerinin içine baktım.
"Hoca bizi birlikte oturtarak çok büyük bir hata yaptı bence." Dedi gözümün içine sert bir ses tonuyla.
"Neden?" Diyebilidim sadece.
"Biz seninle konuşmadan duramayız" diyip masumca bir bakış attı.

Şu an o kadar tatlı gözüküyo ki. Saçlarını yapmadan gelmiş ve bu bir insana bu kadarmı yakışır. Gömleğinin 3 düğmesi de açık ve içine giydiği siyah vücuduna yapışan tişörtle muhteşem gözüküyor. Ona baktığımı anlayacak ki "Aman Allahım paramparça oldum" diyip kahkaha atmaya başladı. Ne olduğunu anlamadığ için "Anlamadım" dedim ifadesizce.
"Çok kestin kızım" diyip kahkaha atmaya devam etti. Allahim bir insan nasıl böyle gülebilir ya. Bunları düşünürken Selin kolumdan sertçe çekti ve beni Uğur'un yanından kaldırdı. Olanları konuştukdan sonra okul çıkışı eve gittim. Uğur'u düşünmeden yapamıyordum.

Aklıma Selin'le Uğur'un aynı mahallede oturdukları aklıma geldi ve belki görürüm umuduyla hemen Selin'lerin mahallesine doğru gittim. Selin'i arayıp aşağı inmesini söylediğimde beni hiç kırmadan aşağı indi. Parka gidip otruduk ve bir sigara yaktık. Duyduğumuz sesle ikimiz de irkildik. Sesin geldiği yöne baktığım da Uğur'la Bora bize doğru geliyordu. Kısık bir sesle Selin'e yaklaşıp "Galiba ölüyorum" dedim ve ikimizde gülmeye başladık.

Uğur geldiğinde " Elif benimle gelirmisin. Seninle konuşmak istiyorum." Dediğinde hiçbir şey söyleyemeden oturduğum yerden kalktım. Biraz ilerledikten sonra "Ne konuşmak istiyorsun benimle?" Dedim. Meraklı görünmemeye çalışsam da yapamıyordum. Bana yaklaştı ve aramızdakı mesafeyi kapatıp dudağıma hafiifçe yaklaştı ve beni öpmek için benden karşılık bekledi. Onu istiyordum bende istediğini yaptım dudaklarımı ona daha sert bir şekilde bastırdım. Öpüşmeye başladığımızda "Senden çok hoşlanıyorum" dedi ne diyceğimi bilemediğim için onu kendime daha çok çekip öpmeye devam ettim. Ikimiz de nefes nefese kalmıştık. Onunla dakikalar nasıl geçiyor farketmedim bile. Anlını anlıma yasladığında "Bende senden hoşlanıyorum" diye bildim. Gülümsedi ve "Benimsin bundan sonra" dedi. Ha? Pardon 'benimle çıkarmısın, sevgilim olurmusun' demek varken benimsin bundan sonra da ne oluyo? Bozuntuya vermedim. Boynundaki elimi aldı ve sıkıca kavradı. Galiba ölüyordum. Bora ve Selin'in yanına giderken bu akşam Selin'in kesinlikle bizde kalması gerek diye düşündüm. Ya da benmi onlarda kalsam. Böylece sabah Uğur'la birlikte giderdik okula. Yanlarına gittiğimde Bora'yla Selin birbirlerine tip tip bakıyordu. Adım kadar eminim bunların aralarında bir şeyler olacak :D.

Yanlarına gittiğimizde Selin'e dönüp " Selin benimle bir gelirmisin lütfen" dedim Selin Bora'ya bakmayı ihmal etmeden beninle birlikte geldi. Konuşmaya başlayacaktım ama nerden başlayacağım onu bilmiyorum. Sonuçta birbirimizi 2 gündür tanıyoruz. Ama soracaktım. "Ya Selin.. şey...."
"Nooldu canim söyle hadi"
"Ya şey.. ben nasıl söylesem... bilmiyorum ya... bugün sizde kalabilirmiyim. Hayır dersen anlarım. Kırılmamda arkadaşlıgımız devam eder yani..." diyemeden sözümü kesti.
"Saçmalamayı bırak lütfen! Sen benim arkadaşımsın ve istediğin zaman istediğin kadar bizde kalabilirsin. Salak salak düşünmeyi bırak!"diye çemkirdi resmen bana.
"Seni çok seviyorum" diyip boynuna sarıldım. Oda bana karşılık verip bekimden bana sıkıca sarıldı. Kolumu omzuna atıp birlikte Uğur'la Bora'nın yanına gittik. Uğur yanıma gelip belime sarılarak "Selin sevgilimi bana bırakırmısın lütfen?" Diyip gülmeye başladı Selin ve bende ona eşlik ederken Selin'in gözünün Bora'ya kaydığını fark ettim. Bora gülmüyordu. Olduğu gibi Selin'i izliyordu. Bizim yüzümüzde hala gülümseme varken Selin'de aynı Bora gibi somurtarak bakıyordu. Ortam yine gerildi anlaşılan. Uğur'a döndüm " Selin'lerde kalıcam bu akşam. Okula yarın birlikte gidelimmi?" Diye sordum. Uğur belimden tutup beni kendine çekti ve aramızdaki mesafeyi kapattı. "Seninki de sorumu hayatım. Tabiki de birlikte gideceğiz." Dedi ve yanağima ufak bir öpücük kondurdu. Allahım o kadar mutluyum ki. Hoşlandığım çocuk da benden hoşlanıyormuş. Inşallah bir aksilik olmaz.

Yarın buluşucağımız yeri ve saati ayarlayıp giderken Uğur beni kendine çekti ve bana sıkıca sarıldı. Yanlarından ayrıldık önce bize uğrayıp okul kıyafetlerimi ve çantamı alıp Selin'lere giderken olan her şeyi anlattım. Şaşkınlıkla ve yüzündeki gülümsemeyle beni dinliyordu.

Umursanmayan LiseHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin