hoofdstuk 12.

333 29 17
                                    

NYMPHADORA (wauw.. Ik schrijf veel in haar Pov.. ;D Hopelijk is dat niet al te erg.. ;D)

Mijn super goed humeur en roos haar verdwijnt de volgende dag onmiddellijk tijdens het werk. We moesten weer stomme dingen doen. Waarom heb ik eigenlijk voor Schouwer gekozen?? Uhm... Wel ja.. Na het werk was er een bijeenkomst van de Order. Remus zat langs me. Jeej!! Na de bijeenkomst heb ik nog even met hem gepraat. Het ging over dat hij helemaal niet te oud is, dat het me niet uit maakt of hij arm is en dat ik iedereen aan kan hoe gevaarlijk ze ook maar zijn. Hij moest daarbij even lachen maar schudte toch zijn hoofd. Ik loop nu naar huis toe. Ik was verschijnseld een paar straten van mijn huis weg en loop er nu naar toe. Ik wandel heel rustig en ik goed rond. Ik ben helemaal alleen. Volgens mij zitten alle Dreuzels lekker binnen of zijn uit eten. Hier en daar staan een paar auto's geparkeerd en de huizen zijn erg lang. Ze zijn rijtjeshuizen en ze maken één lange rij. Sommige zijn feller gekleurd dan de andere. Achter me hoor ik Remus mijn naam roepen. "Tops!" Ik draai me om en probeer niet te glimlachen. "Ja!" Hij komt naar me toe gelopen en kijkt me de hele tijd in mijn ogen aan. "Uhm.. Ik zag je lopen en wou je gewoon goedenacht wensen." Hij glimlacht breed. "Goedenacht dus." Hij pakt even mijn hand vast en loopt dan weg. "Ik hou van jou!" Roep ik hem na en lach. Daarna loop ik verder naar huis.

heeuii..
Kort stuk maar ik heb geen inspiratie. (Had een deel gister geschreven maar wist toen niks meer..) Ik probeer wel maar het lukt nu nie.. Ook bij mijn andere verhalen.

GRTJS PotterHeadK4Ever..

I won't give up on us.. Ronks lovestoryWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu