hoofdstuk 14..

326 32 0
                                    

REMUS

Die avond sta ik voor de Schelp samen met Perkamentus te praten over wat ik precies moet gaan doen. "Dus ik moet undercover gaan bij de weerwolven om te zien of ze aan JeWeetWels kant staan?" Herhaal ik en hij knikt. "En probeer ook zoveel mogelijk informatie te krijgen over de plannen." De donkere lucht zorgt ervoor dat ik hem niet zo goed kan zien. "Ik stel vast dat je dan nog even gedag gaat zeggen voordat je voor, ik weet niet hoelang, weg bent." Stelt hij voor en ik knik. "Goed. Dan zie ik je hopelijk snel weer." Hij loopt weg en ik zucht diep. Ik heb al dag gezegd tegen Tvops dus ga maar al, denk ik. Bij de gedachte aan Tops voel ik alsof mijn hart in tweeën breekt. Waarom kan mijn leven niet eens wat makkelijker zijn. Ik hou van haar. Maar ik ben een weerwolf. Ik ben te gevaarlijk. En ook te oud. Ze is twaalf jaar jonger. Pff... Ik verdwijnsel naar een groot bos waar normaal veel weerwolven bijna elke nacht samen komen. Le loup-Garou noemen ze zich soms. Dat betekent gewoon weerwolf als je het vertaalt uit het Frans maar ze vinden dat vast beter klinken.

NYMPHADORA

De hele dag kan ik me niet concentreren op mijn werk. Ik moet de hele tijd aan Remus denken. Wat nou als er iets gebeurt en hij dood gaat? Of dat ze hem gevangen nemen en hem martelen? Bij die gedachte krijg ik steeds kippenvel. Merlijns baard, laat er alsjeblieft niks gebeuren met Remus. Please! Ik hou van hem.

Heeuii..
ik zit nu bij de orthodont.. ben zo aan de beurt en dan mag mijn beugel eruit!!

Grtjs PotterHeadK4Ever.. <3<3

I won't give up on us.. Ronks lovestoryWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu