hoofdstuk 18..

281 26 0
                                    

REMUS

s'Nachts ga ik samen met Rodger onder een boom zitten. In de verte zie ik een raar rood lichtje en ik besluit om als iedereen slaapt er naar te gaan kijken. Als iedereen slaapt sluip ik zo stil mogelijk naar het lichtje toe. "Lyall?!" Hoor ik als ik bijna bij het lichtje ben. Merlijns onderbroek... Rodger. "Uhm..Rodger, hoi." Zeg ik en kijk rond. "Waar ga je naar toe?" Vraagt hij en ik slik. "Uhm.. Ik zag iets en ik wou kijken wat het is." Zeg ik en kijk naar mijn tenen. "Waarom? Je weet toch dat als ze je zien dat ze denken dat jij de spion bent en dan gebeurt er hetzelfde met jou wat met die ene gast is gebeurt." Zegt hij. "Nou.. Uhm.. Ik wou gewoon even.." Stammel ik en hij kijkt me geschrokken aan. "Jij bent de spion he. WAKKER WORDEN!! SPION!!" Hij deinst nu achteruit. "Rodger, wacht.." zeg ik en hij kijkt me vragend aan. "Waarom, Lyall?" Vraagt hij en ik zucht. "Ik ben niet Lyall. Ik ben Remus. Ik werk voor Perkamentus. Wil je echt dat Jeweetwel de macht krijgt?" Hij schudt langzaam met zijn hoofd. "Ik werd gedwongen." In de verte zie ik een paar mensen tevoorschijn komen. "Kom snel." Samen rennen we stiekem een eindje verderop. "Wat nu? Sorry." Zegt Rodger en ik haal mijn schouders op. "We kunnen niet meer blijven. We moeten gaan. Kom... Ik denk wel dat ik genoeg informatie heb gekregen." Ik kijk rond. "Daar!" Er komen een heleboel mensen op ons af en ik grijp Rodger bij zijn arm vast en verdwijnsel zo snel mogelijk.

Heeuii..
Oo. Spannend. Nu proberen in Scorose en Oliver and me te schrijven. ;D

Grtjs PotterHeadK4Ever.. <3<3

I won't give up on us.. Ronks lovestoryWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu