##NYMPHANDORA##
O...
Sirius Zwarts..
We moeten hem vangen!!
o...
"Maar.. dat is.." begin ik en haal mijn toverstok tevoorschijn.
"Tops.. Rustig.. Hij is een goed persoon.. Hij is nie slecht.. " Begint Alastor en ik schudt met mijn hoofd.
"Hij wil Harry Potter vermoorden.. Hij heeft zijn beste vrienden veraden.. Hij heeft 13 dreuzels vermoord en Peter Pippeling!!" schreeuw ik en wijs met mijn toverstok op hem.
"Rustig.. Hij doet echt niks.. kom.. Dan leggen we het je uit.." zegt Alastor en ik kijk hem vragend aan.
"Hij heeft die 13 dreuzels en Peter Pippeling niet vermoordt.. Hij heeft zijn beste vrienden niet veraden.. Kijk.. uhm.. Het is eigenlijk wel een lang verhaal dus ik denk dat we eerst ergens gaan zitten voor we het je vertellen.." zegt hij en ik knik.
We lopen naar de keuken toe en daar zie ik een man met bruin haar, bruine ogen en veel schrammen op zijn gezicht.
Hij lacht vriendelijk en ik wordt een beetje rood.
"Heey.. Ik ben Remus Lupos.." zegt hij vriendelijk en steekt zijn hand uit.
"hallo.. Ik ben Nymphandora Tops.. maar noem me maar Tops.. Ik vind persoonlijk mijn voornaam niet mooi.." zeg ik en we gaan aan de tafel zitten die daar in het midden van de kamer staat.
"Zo erg is je naam nu ook wder niet.." zegt hij en ik lach.
"Jij moet er niet mee leven.." lach ik en hij haalt zijn schouders op.
"Ja.. Das waar maar dan nog.." zegt hij en we lachen allebij.
"He.. Remus.. Dat is wel mijn nichtje.. Dus rustig aan met haar he.." Hoor ik Sirius lachen en ik kijk hem boos aan.
"Wat bedoel je daar nu weer mee??" Vraag ik en Remus wordt een beetje rood.
"Niks.. Nymphandora.." zegt hij expres en mijn haar verandert van Roos in Rood.
Remus kijkt me verbaast aan en ik word zo rood als een tomaat.
"Noem me geen Nymphandora.. Ik haat mijn naam!!" zeg ik kwaad en haal mijn toverstok weer tevoorschijn.
"Jij bent niet bang om je toverstokje te gebruiken he.. Goed dat je je bij de order hebt gevoegd.. Hier mag je zoveel met je toverstokje zwaaien dat je armen er op een gegeven moment afvallen.." zegt Sirius bot en ik kijk hem boos aan.
"Kom vertel dat stom verhaaltje over dat hij 'niks gedaan heeft'.. Hij moet wel goed zijn en ik moet er in geloven anders breng ik hem alsnog naar Azkaban.. Messchien moet ik dan niet mer die stomme kleine Schouwers taakjes doen.." zeg ik en Alastor zucht.
"Tuurlijk Tops.. Die taakjes zijn goed voor mensen die nog niet volwassen zijn geworden.. Mensen zoals jij dus.." zegt hij en begint dan met zijn uitleg.
Tijdens de uitleg kijk ik stiekem vaak naar Remus en hij ziet er echt heel knap uit.
Ook al is hij 35..
Pff..
Waarom moet ik 12 jaar jonger zijn??
"Tops?? Volg je nog??" vraagt Sirius en ik schrik zachtjes op.
"Uhm.. ja.." zeg ik snel en word een beetje rood.
Even later zijn ze klaar met hun uitleg en Sirius kijkt me met pupy ogen aan.
"En??" vraagt hij en ik lach.
"En wat??" vraag ik en hij lacht ook.
"Geloof je ons??" vraagt hij en ik haal mijn schouders op.
"hmm.. ligt eraan.. Als jij een goede neef zal zijn dan wel.." zeg ik en hij lacht.
Hij staat op en loopt naar me toe.
"Dat zal ik zeker zijn.." zegt hij en ik geef hem een knuffel.
"goed want ik heb je geweldige oppas methode gemist.." zeg ik en hij lacht.
"Leuk T-hirt trouwens.." zegt hij daarna en ik haal mijn schouders op.
"Mijn moeder had die in haar kast liggen en ze deed die toch niet aan en ik vond hem wel cool.." zeg ik en hij gaat langs me zitten.
"Wel.. Ik heb haar dat T-hirt gegeven.. Leuk om te weten dat tenminste iemand het nog draagt.." lacht hij en Alastor staat op.
"Ik moet nog met Wolkenveldt praten.. Blijf maar hier.. Ik wed dat jullie veel bij te praten heeft." Zegt hij en loopt dan de keuken uit.
We praten nog even en na een tijdje valt het me op dat Remus ook niet meer hier is.
"Als je je afvraagt waar Remus is.. Hij is erg geintereseert in de maan.. en vanavond is het volle maan dus.." zegt hij en ik knik langzaam.
"Maar uhm.. Nymphamdora.. Ik weet dat je erg slecht ben op het geval van Liefde maar.. Je maakt zeker een kans bij hem.." zegt hij en ik word rood.
"Ik.. op hem.. nee.. Hij is te oud voor me.. Ik ben 23.." stotter ik en sta dan recht.
"Ik moet naar huis.. Mam wacht vast op me.." zeg ik snel en loop dan naar de voordeur.
"Tops??" vraagt hij en ik draai me om.
"ja.. Sirius.. Natuurlijk.. Ik kom nog heel vaak hier.. ik zit nu in de Order.. weet je.. " zeg ik en hij glimlacht breed.
"dank je.." zegt hij en ik zwaai even naar hem voor ik de deur open doe en onhandig door de deur naar buiten loop.
Heeuii..
hopelijk een goed stukje.. ;D
I love Ronks..Grtjs PotterHeadK4Ever.. <3<3
JE LEEST
I won't give up on us.. Ronks lovestory
أدب الهواةDit verhaal gaan over Nymphandora Tops en Remus Lupos. Als ze elkaar ontmoeten worden ze onmiddellijk verliefd op elkaar maar Remus wilt het niet toegeven omdat hij.. nou ja.. een Weerwolf is.. !!De personages heeft j k Rowling bedacht.. niet ik!!