hoofdstuk 8..

365 29 8
                                    

REMUS

De volgende bijeenkomsten van de Order zijn veel stiller. Normaal zou Sirius eens een grapje maken maar omdat hij dood is is het nu heel stil. Ook gaat iedereen onmiddellijk na de bijeenkomst naar huis. Alleen Tops komt soms nog naar me toe maar ze zegt dan bijna niets. Haar haren zijn ook altijd bruin. Komt dat door mij? Om de tijd voorbij te krijgen teken ik vaak in een oud tekenboek. Vroeger toen ik nog op Zweinstein zat tekende ik daar ook soms in. Vaak waren het tekeningen over de grappige momenten die er waren. Ik blader nu door het boek en glimlach soms. De bijeenkomst was net een half uur geleden afgelopen. "Waar kijk je naar?" hoor ik Tops vragen en draai me om. Vandaag was de laatste bijeenkomst hier in Grimboudsplein nr 12. De volgende, volgende week, is in de Schelp. Het huis van Bil en Fleur. "Uhm... Naar niks speciaals." Zeg ik en ze komt langs me zitten. Ze pakt het tekenboek van me af en bladert nu er in. "Heb jij deze allemaal getekend? " vraagt ze en ik knik. "De meeste vroeger." Het blijft even stil en als ze me het tekenboek terug geeft legt ze haar hoofd op mijn schouder. "Tops..." begin ik en ze zucht. "Wat maakt het uit. Ik hou van jou. Ook al ben je een weerwolf." Zegt ze en ze pakt mijn hand vast. Ik trek mijn hand weg en zeg iets waar ik onmiddellijk spijt van heb: "Ja maar.. Uhm... Ik hou niet van jou." Ze kijkt me geschokt aan. "Wat?? Ik.. Maar..." stottert ze en ik zie dat ze op het punt staat om in tranen uit te barsten. Waarom zei ik dat!! Ik hou wel van haar!! Remus, ze is de enige die ooit op je verliefd is geweest en nu doe je dit. Ze staat op en ik zucht. "Tops... wacht!!" Roep ik haar na terwijl ze weg loopt. "Loop toch naar de hel, Lupos!" Roept ze boos terug. Wat heb ik nu weer gedaan??!!

heeuii..
Ooo... Wat... Remus... Waarom?? ;D

Grtjs PotterHeadK4Ever.. <3<3

I won't give up on us.. Ronks lovestoryWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu