Yalnızlığın Doğuşu

1.2K 77 11
                                    

Ali duyduklarına inanamamıştı... Ne yani abisi hastanede kalacak tek asistan olarak Nazlı'yı mı seçmişti? Kovulacak mıydı yaani? Abisine verdiği sözü tutamayacak mıydı? Ne diyecekti abisine?

"Abi beni hastaneden kovdular başka hiçbir hastanede beni kadrolarına almıyor,sözümü tutamayacağım" mı diyecekti?

Aklını kaçıracak gibi olmuş hemen yere düşen montunu ve çantasını alıp kimseye görünmeden hastaneden çıkmış ve ilk gördüğü taksiye binmiş ve evine doğru yola çıkmıştı... Ezo'yu hastanede unutarak.

Bu sırada Nazlı ve Ferman konuşmaya devam ediyorlsrdı tabi.

"S-siz ne diyorsunuz hocam?"

"Hastanede kalacak tek asistan olarak seni seçtiğimi söylüyorum Nazlı!"

"Ama hocam... Ali?"

Ali'nin hastaneden gideceğini anladığında içi yanmıştı ama dışarıya bunların hiç birini göstermiyordu Nazlı... Aynı Ali'yi Ezo'dan kıskandığı zamanlar gibi, aynı Ali'ye "seni düşünmeden bir gün geçirdim." dediğinde ki gibi... Aynı Ali'ye "Seni unuttum." dediğindeki gibi...

"Ali'ye birşey olmaz Nazlı sen merak etme. Hem ben hem de Adil Hoca Ali için bir sürü hastaneye referans mektupları yazıcaz ve illaki birine girer... Sonuçta mucizeler yaratan doktor olarak,mucize doktor olarak geçiyor adı onunla çalışmak isticek bir sürü hastane var."

"A-ama"

"Aması maması yok bu işin Nazlı! Ali çok iyi bir dokto olabilir ben de taktir ediyorum ama iletişim yetenekleri çok zayıf hastalarla nasıl konuşması gerektiğini doğru düzgün bilmiyor Nazlı. Doruk mesela bir hastaya hızlı bir şekilde pratik çözümler üretebilir ama hastalara ve hasta yakınlarına karşı çok patavatsız buda şikayet riski demek... Demir, iyi bir doktor ve iyi bir cerrah olacak şimdiden belli ama hem şirket işleri hem de doktorluk çok yoruyor onu belli ve bu yorgunlukla geri dönülemez bir hata yapma riski var Nazlı ve biz hastane olarak bu tip olayları istemiyoruz. Ama sen,sen de öyle birşey yok sen Ali gibi çok zeki ve çalışkansın,Doruk gibi pratik ve hızlı çözümler yapabilen birisin ve Demir gibi iki işi birden yapabilecek kapasiteye sahipsin ama en önemlisi sen duygusal bir insansın Nazlı... He arada sıkıntıları olabiliyor bunun da ama genellikle hastalar ve hasta yakınları ile iyi ilişkiler kurmanı ve bir mesele veya bir sıkıntı çıktığında hastayı kolay ikna etmene yarıyor. Bu yüzden Ali n'olucak? Demir n'olucak? Doruk n'olucak? gibi sorular sorma ve mutlu ol hastanede kalıcağın ve çalışmaya devam edeceğin için sevin Nazlı... Tamam mı?"

"Ta-tamam."

"Aferin... Hadi gel şimdi partiye geri dönelim."

"Peki hocam." der Nazlı. Hala Ali'yi düşünürken.

Tabi bu sırada Ali eve varmış ve büyük bir krize girmiştir.
"Aptal Ali
Aptal Ali
Aptal Ali.
Hiçkimse seni umursamıyor,düşünmüyor.
Nazlı bıraktı seni,Ferman bıraktı,Adil Hoca bıraktı... Artık kimsesizsin sen,hiçkimsesi olmayan birisin sen,yalnız bir adamın tekisin sen... Verdiği sözleri bile tutamayan birisin sen. Aptalsın sen aptalsın işte aptal! Herkese güveniyorsun bak! Şimdi hiçkimsen yok ama haklılar,haklılar kim otizmli biri ile ilgilenmek istesin ki,zorunda değil. Adil Hocam da zorunda değildi,Ferman Hocam da,Nazlı da,diğerleride... Benim gibiler yalnızlığa mahkumdur."

Yalnız AdamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin