Ters Köşe 😂

411 67 25
                                    

Hergün farklı olaylarla karşınızdayımmm bugünki olayımız @agtfcege hesabımda bulunan kitapta Nazlıya "şiddet" yazmam. Nasıl? Bir sonraki bölümde Ali'nin kötülüğüyle ilgili bir yazıyla başlayacak herhalde. Herneyse...
.
.
.

Dörtlü içeriye girmiştir fakat sadece Ali'yi bekleyen kurul üyeleri Açelya, Demir ve Doruğu görünce değişik değişik bakmaya başlarlar. Aralarından hastanenin sahibi gibi görünen adam konuşmaya başlar.

"Ali Bey hoşgeldiniz."

"Hoşbulduk... Iıı-"

"Sertaç"

Ali Sertaç ismini duyunca zihninde bir an geçmişe gider ve o sırada Nazlı'yı hatırlar fakat şuanda bunu düşünmenin ne yeri ne de samanı olmadığı kanısında olduğu in hemen bu düşünceleri şimdilik halının altına süpürür.

"Hoşbulduk Sertaç Bey."

Bir diğer kurul üyeside söze girer...

"Ali Bey biz sadece sizi bekliyorduk yanınızdaki kişiler kimler acaba?"

"Yanımdaki kişiler benim eski hastanemdeki çalışma arkadaşlarım fakat hastanede yaşanan bazı durumlardan dolayı ayrılarak buraya geldik."

O sırada sert görünümlü, takım elbiseli ve muhtemel doktor kadrosundan bir adam konuşmaya başlar.

"Peki bunun bizimke alakası ne?"

"Beni uzun zamandır hastanenizde istediğiniz için neredeyse bütün hastanelerinizden birsürü teklif aldım ve şimdi teklifinizi kabul ediyorum. Ama bir şartlaa..."

"Nedir?"

"Arkadaşlarımında burada işe başlamalarını istiyorum."

Sert görünümlü ve daha adını bilmediğimiz adam bir anda öfke ile ayaklanır.

"Olmaz! Katiyyen olmaz! Ben daha seni istemiyorken senin yanında getirdiğin bu üç kişiyide mi işe alayım?! Olmaz!"

Sertaç bir anda konuşmaya başlar.

"Fehmi! Otur oturduğun yere ve sus! Oğlumsun diye herşeye karışabileceğini zannetme sen sadece YK üyesisin o kadar hastanedede ne bir başhekimsin ne de bir bölümün şefisin hatta cerrah bile değilsin! Patolojide çalışan ve öğrensin diye büyük zorluklarla YK ya üye olarak alınan birisin ve benim oğlumsun o kadar. Burda ben inceler ve büyük patrona bildiririm o da işe al derse alır işe alma demezse almam. Şimdi derhal yerine otur!"

"Peki BABA!"

Adının Fehmi olduğunu öğrendiğimiz kişi homurdanarak yerine otururken Sertaç yeniden konuşmaya başlar.

"Üzgünüm ama böyle birşeyi yapamayız Ali Bey"

Demir bir anda öne atılarak konuşmaya başlar.

"Bağış yaparım."

Sertaç sinsi bir gülümsemeyle Demir'e bakarken konuşmaya başlar.

"Adınız neydi?"

"Demir."

"Şimdi Demir rüşvet köyü birşeydir baştan anlaşalım. Hem ne kadar paranız olabilirde bağış yaparım diyorsunuz? Bu hastane sizin iki yüz liranıza muhtaç değil."

"Aldırmaz Holding desem."

Sertaç aynı sinsi gülüşle

"İnanmıyorum desem."

"Adım Demir Aldırmaz desem?"

Sertaç'ın gülen yüzü bir anda solar tabii aynı şekilde Fehmi'nin de.

Yalnız AdamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin