Arkadaşlar ben size bu hikayeye başlarken de söyledim hikayenin içinde de söyledim şimdi de söylüyorum. Bana özelden yazıp küfür ederek hiçbir yere varamazsınız. Benim için hiç birşey değişmez siz kendi seviyenizi belli edersiniz ve ben sürekli düşündüğünüz şeyler olmayacak dedikçe anlamayıp laf ediyorsanız bu sizin probleminiz. Ben bütün bölümleri kurgulamıştım ve herşey hazırdı hatta bu seri bitince hikayenin önemli bir noktasında verilen bir karar verilmeseydi ne olurduyla alakalı bir seri yazacak aynı zamanda da o seri bitincede ali'nin bir hastane kurmak istemesi ve bu iş için nazlıyla tanışması falan olan bir seri yazacaktım hatta bu iki seriyi bile planlamıştım belki bazı bölümlerin sonrasındaki olayları farklı işleyecek bir tek bölümlük seride yazacaktım ama bıktım yeter. Benimle böyle konuşmaya devam edecekseniz son 7 bölüm ama eğer devam etmeyecekseniz daha yol çook uzun karararda sizin yorumlara veya özelden fark etmez yazın yarın öğlene kadar sürecek bu anketimsi şey sonra sonuca göre devam edicem. Şunuda söyleyim eğer son 7 bölüm olursa seri bitince birdahada seri falan yazmayacam diğer kitaplarıda kaldırıcam sadece hikaye okumak için kalıcam burda. Yarın öğlen sonucu paylaşırım sağlıcakla kalın...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yalnız Adam
FanficBu hikaye Ferman ve Ali kavgasının daha evvelinden başlamaktadır... iyi okumalar dilerim umarım beğenirsiniz.