Yeni İş Arkadaşları?

382 53 6
                                    

.
.
.

Üçlü Ali ile beraber salona gelmiş ve oturmuşlardı.

"Şimdi siz benimle barışmaya geldiniz öyle mi?"

"Heh tam da üstüne bastın Kara Şimşek."

"Ben birşeyin üstüne basmadım Doruk."

"Deyim o Alicim... Yaani Doruğun demek istediği evetti."

"İstanbul'dan buraya barışmaya geldiniz?"

"Evet."

"Alt daireyi siz aldınız?"

"Evet."

"Bundan dolayı şuan bir işiniz yok."

"Yaani onların yok ama benimde 2 saate bir işim olmayacak."

"Sırf benimle barışmak için mi bunlar?"

"Evet Kara Şimşek hepsi bundan dolayı."

"Ben demiştim... Ben insanlara yük oluyorum demiştim! Benim yüzümden işsiz kaldınız eviniz olmasına rağmen ev aldınız... Masraf."

"Hiçbiri masraf değil abicim... Ben şirket sayesinde o evden daha binlerce alırım, yaani benim için o ev hiçbirşey... Hem ben şirkette çalışırım iş bulamazsak Doruk ve Açi'ye de birşeyler öğretir şirkette işe alırım."

"Anlayacağın şuan hiçbir sıkıntımız yok Alicim."

"Hem bizi zaten kovacak olan bir hastanede neden boşuna duralım ki? Zaten işsiz kalıcaktık sadece şuan İstanbul'da değilde Samsun'dayız. Değişiklik iyi olur... Hem yeni bir şehir öğrenmiş oluruz fena mı?"

"Ben size iş bulurum ama birdaha olmayacak tamam mı?"

"Tamam abi."

"Söz mü?"

"Söz!"

"...Tamam, affettim ama birdaha olmasın lütfen ben birkere daha yalnız kalmak istemiyorum. Eğer aynıaını gene yapacaksanız şimdi çıkın gidin evimden! Ama yapmayacaksanız kalın."

"Aslanım benim bee!"

"Aslan olduğumu sanmıyorum Doruk."

"Lafın gelişi be Cefam...Kara Şimşeğim benim be!"

Üçlü sevinirken Ali onların konuşmadan dolayı fark etmedikleri masaya üç tabak daha ekledi."

"Bu ne Cefam?"

"Tabak Doruk."

"Yemek mi yiyecez?"

"Yaani daha yeni geldiniz daha evi de düzenlememişsinizdir ve akşam oldu açsınızdır aç aç yapılmaz bu işler yemeğinizi yiyin sonra ben size yatak açarım yarın de evi düzenlersiniz, olur mu?"

"Olmaz olur mu Alicim."

"Geçin oturun o zaman."

Üçlü hemen oturur ve sohbet ede ede yemek yerler.

Yalnız AdamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin