Yeni Patron Ali VEFA!

527 64 9
                                    

Sellammmm gene ben. Kurtulamazsınız benden bu dediğimi size söyledim sanmayın anlaması gereken kişiler anladı😉
.
.
.

"Ne yapıyorsun lan sen?! Gebertirim seni... ANLADIN MI LAN BENİ?!"

Doruk Ferman'dan bir cevap gelmeyince karnına bir kere daha tekme atmaya başlamıştı 1, 2, 3 derken en az 5 defa tekmeyi basmıştı ve kimse durdurmamıştı Doruğu çünkü hala olayın şokundaydı. Fakat Demir... O kendine hakim olmaya çalışıyordu yoksa o da sinirlerine yenilip Ferman'a saldıracaktı. En sonunda Demir sinirlerine hakim olup Doruğu durdurmak için öne atılmıştı.

"Abi dur artık."

Demişti fakat Doruğun durmaya niyeti yoktu. Demir de bir süre Doruğu durdurmaya çalıştıktan sonra tüm siniriyle Doruğun suratına okkalı bir tokatı geçirmişti.

"DUR LAN ARTIK!"

Doruk en sonunda kendine gelmiş ve Ferman'a vurmayı bırakmıştı. Üstüne baktığında ise daha çok şaşırmıştı... Kıyafetleri, elleri, suratı hep kan içindeydi. Ferman'ın neredeyse bütün kanı Doruğa bulaşmıştı.

"Ne yapıyorsun lan sen gerizekalı?! Adamı öldürüyordun az daha."

"Banane?"

"Ne demek banane lan?! Adamı öldürüyordun... Hapse mi girmek istiyorsun sen!"

"Girmem hapise falan."

"Ne biliyorsun lan?! Adam ya şikayet ederse?"

"Rütbem var."

"Asker değilsin artık oğlum işe yaramaz."

"Bir kere asker oldunmu bıraksan bile o askerlik devam eder Demir... Ben burda doktorken bile geceleri evime gelen kaç tane teröristi etkisiz hale getirdim saymadım bile. Hatta bak..."

Der ve belindeki tabancayı çıkarır tabi filmlerdeki gibi insanlar çığlık atıp falan kaçışmaz öylece izlerler Türk dizisi izler gibi sjshjsnsns.

"Abi bu..."

"Beylik tabancam... Her daim yanımda taşırım kimin ne zaman saldırıcağı belli olmaz o kadar düşmanım varki sabaha kadar sayabilirim sana isimlerini Demir."

"Eee biz?... Biz de seninke beraber yaşıyoruz. Biz ne yapıcaz? Bize de saldırırlarsa."

"Güvenlik yok mu Demir?"

"Böyle kişilere karşı pek bir şey yapacaklarını zannetmiyorum Doruk."

"Ama Kara Şimşek..."

"Ali haklı Doruk onlar da bir işe yaramaz. Biz de tehlikedeyiz demektir aynı evde yaşadığımız için."

Doruk üzgünce başını eğer ve konuşmaya başlar.

"Samsun'dan eşyalarımız gelsin kendi eşyalarımı alır giderim. 3 güne gitmiş olurum..."

"Biz onu mu diyoruz sana gerizekalı! Kardeşimizsin lan sen bizim niye sürekli seni istemiyormuşuz gibi düşünüyorsun? İnsan kardeşine böyle bir olaydan dolayı git dermi lan?!"

"Demir'in demek istediği bize de kendimizi savunmayı öğret."

"Ve silah kullanmayı. Sadece dövüşmek işe yaramaz."

"Silah olmaz!"

"Ama Kıvırcık olmaz böyle işte. Adamlarda iyi dövüşüyorsa silah kullanmamız gerekir."

"Ama-"

"Lütfen Kıvırcık."

"... Peki..."

Doruk şaşkınlıkla bu üçlüye bakarken konuşmaya başladı.

Yalnız AdamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin