25 foute openingszinnen.

123 5 1
                                    

1. Ken ik jou niet ergens van?

2. Heb je een vriend?

3. Wees niet zo egoïstisch, jij hebt dat lichaam de rest van je leven nog, ik wil het alleen voor 1 nacht.

4. Is jouw vader timmerman, want je hebt een mooie voorgevel.

5. Hoe duur is zo'n BH? ''Hoezo?'' Ik wil je borsten wel gratis de hele avond vasthouden hoor.

6. Wil je me pijpen? ''Wat zeg je?'' Of je worst lust!

7. Ben je je tong vergeten? Nee? Mooi, want die heb ik dadelijk nodig.

8. Weet je het verschil tussen seks en een goed gesprek? Nee, ga dan even mee naar bed voor een discussie.

9. Heb je even? Ik heb een aandoening, en ben benieuwd of die seksueel overdraagbaar is.

10. Men zegt dat kussen de taal van de liefde is. Zin in een kleine conversatie?

11. Scheer jij je benen? Ze zien er zo glad uit!

12. Geloof je in liefde op het eerste gezicht? Of zal ik nog een keertje langs lopen?

13. Hee MILF! (Ja, dit wordt écht gezegd!)

14. Zullen we een frietje eten en daarna het bed in duiken? Of heb je geen zin in patat?

15. Kan ik een kwartje lenen? Ik wil je moeder bellen om haar te bedanken.

16. Ik heb geen openingszin, maar jij hebt de opening en ik zin.

17. Hoe wil jij je eitje morgen? Gekookt, gebakken of bevrucht?

18. Ik kan mijn puppy nergens vinden, kun je me helpen zoeken? Ik denk dat hij in deze goedkope hotelkamer is gegaan.

19. Miauw... ''Wat doe je?'' Ik probeer met je poes te communiceren.

20. Ik ben jarig!

21. Jij bent echt zo'n type meisje waar ik iets van mezelf in kwijt zou kunnen

22. Hey, je hebt een leren broek aan, heb je ook leren pijpen?

23. Die ogen stralen helemaal en wat een glimlach en uitstraling! Maar goed, genoeg over mij. Hoe is het met jou?

24. Doe je aansteker aan en zeg: "Zo, nu de vonk er is kunnen we over naar het volgende deel.″

25. Ik ben misschien niet de knapste vent hier, maar ik ben de enige die tegen jou aan het praten is.


The end.

Valies, Jordi.

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: May 06, 2023 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

25 dingen die je beter niet aan een meisje moet vertellen...Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu