Halálra rémült arccal vágtázó szívvel ugrottam ki az ágyból, amikor a hajnali órák csendjébe belehasított az az Isten verte csörgés.
- Kapcsold már ki - szólalt meg Flóra bosszúsan és felemelte a fejét a párnáról.
Lassan a többiek is magukhoz tértek, kivéve Adrienn, aki fejhallgatóval a fején aludta az igazak álmát.
- Szerintem ez kintről jön - dünnyögte Mellani és belefúrta a fejét a bolyhos párnájába.
- De mégis ki a franc csörög hajnali hétkor? - kérdezte Sua az arcát dörzsölgetve.
Feltérdeltem az ágyra és az ablakon kipillantva körbe hordoztam a tekintetem, de nem láttam semmit. Mikor aztán velünk szemben felhúzták a redőnyt és kinyitották az ablakot, én is így cselekedtem és rámosolyogtam Patrikra, aki az ablakon kihajolva kémlelte a környéket a zaj forrását keresve. Ő nem vett még észre engem így alaposan szemügyre tudtam venni a reggeli kinézetét. A mellkasa most is magára vonzotta a tekintetem, de megpróbáltam inkább a kócos hajára koncentrálni, ami nagyon jól állt neki, főleg a párna nyom az arca bal oldalán.
- Látod a tettest? - kérdeztem hirtelen, mire összerezzent és felém kapta a fejét.
- Már meg is találtam - nézett a szemembe. - Tudod, ha beszélgetni akarsz velem, nem kell az egész tábort felverni.
- Gondolod, hogy én voltam? - hökkentem meg.
- Nem, nem gondolom. Tudom - dőlt az ablakkeretnek mosolyogva.
- Hé, Dávid ébren van már? - tolakodott mellém Mellani.
Patrik hátrapillant a válla felett, majd vissza ránk és megrázza a fejét.
- Úgy alszik, mint egy mormota.
- Ébreszd fel!
- Nem fogom!
- Gyerünk már! - szólt rá Mellani türelmetlenül.
- Gyere át és ébreszd fel te, ha annyira akarod - röhögte el magát Patrik, majd hirtelen kihajolt az ablakon és a homlokát ráncolva nézett a központi épület irányába.
Mellanival egyszerre dőltünk előre és érdeklődve figyeltük Zoltánt, aki egy hangosbemondót lóbálva a kezében közeledett a faházak felé.
- Szép jó reggelt - üdvözölt minket vidáman, majd a szájához emelte a mikrofont és elkiáltotta magát. - Táborlakók. Kereken nyolc órától 10-ig reggeli az étkezőben. A reggeli során meg fogjátok kapni a heti beosztásotokat, a szabad időtökkel ti rendelkeztek. Amennyiben el szeretnétek hagyni a tábort, azt mindenképpen jelezzétek nekem! Természetesen, aki nem akar részt venni a mesterével való gyakorláson megteheti, de szerintem ne hagyjátok ki. Sokat tudnak segíteni! Ébresztő!
Háromszor elismételte ugyanezt a szöveget, és közben minden ajtón bedörömbölt. Mire meg érkezett a mi ajtónkhoz, mi már valamennyire készen álltunk a reggelihez, egyedül csak Adrien volt az, aki most kezdett ébredezni.
- Tetszik a pólód - biccentett Flóra elismerően, mire végig néztem Hanna ruháin, amiket az előbb kapkodtam magamra.
Egy fekete pörgős szoknya, hozzá pedig egy pink nyakban megkötős póló, ami szabadon hagyta a hátamat, a lábamon pedig a saját fehér tornacipőm. Hanna még otthon rám akarta tukmálni a szandálját, de ellenálltam ugyanis én utálom a szandálokat. Mivel arra nem volt időm, hogy átvasaljam a hajam, meg kedvem, se ami azt illeti, ezért egy kontyba rendeztem, csak két tincset hagytam szabadon lengedezni, a sminkemet pedig szolidra csináltam meg, hogy ne is legyek teljesen natúr, de olyan erős se. Nem akartam senkinek se tetszeni, így nem kellett kicicomáznom magam.
YOU ARE READING
Zenére hangolva
Teen FictionSemmi jó nem származik abból, ha két ikerlány helyet cserél. Egy-egy felelésnél még oké, de Laura és Hanna többé már nem azok a kisgyerekek, akik egykor voltak. Ma már egy ilyen cserének hatalmas súlya van. Ők mégis pontosan erre készültek. Laura a...