Tony kucağında kızı ile beraber eve gelmişti.Eve girdiklerinde Pepper koltuktan kalktı.
"Olivia için üzgünüm Tony"Tony bir şey demedi kızına bakıyordu.Pepper Tony'nin kucağında ki küçük beze baktı.Bebeğin küçük burnu görünüyordu.
"Kucağıma alabilir miyim Tony?"Tony başıyla Pepper'ı onayladı.Pepper yavaşça küçük bebeği kucağına aldı.Minik elleriyle örtüyü tutuyordu.
"Adını ne koydun"
"Henüz koymadım Olivia'nın koymasını istiyordum"
"Anladım ama ona isim vermen gerekiyor Tony"
"Bir fikrim yok ama aklımda bir isim var"
"Nedir peki?"
"Vanessa bence güzel olur"
"Hoş bir isim iznin olursa bende bir isim verebilir miyim?
"Ne vereceksin Pep"
"Zarif ve asil olsun Adele"
"Adele mi?Değişikmiş"
"Değişik olsun seninle çok iyi anlaşacağız bence Vanessa Adele Stark"Pepper gülümseyerek bebeğin ellerini okşadı.Tony ikisine bakarken gülüyordu.Pepper Vanessa'ya anne olacaktı belliki.Tony Vanessa'yı kucağına aldı.
"Anne sütü gerekli değil mi?"Happy'nin sesiyle Tony derin bir nefes aldı.Anne sütünü nereden bulacaklardı?Tony'nin hiçbir fikri yoktu.Pepper'ın ortaya attığı fikir biraz değişikti.
"Benim doğum yapan bir arkadaşım vardı,süt isteyebilirim.Seve seve verir"Tony bu fikirle dudaklarını buruşturdu.Kızına tanımadığı birinin sütünü içirmek akıllıca değildi.
"Kim bu arkadaşın?"
"Anna Bloss yakın arkadaşım merak etme sütü zehirli değil"Pepper güldü.Tony'nin başka seçeneyi yoktu.Kızının sağlığı söz konusuydu.Vanessa'nın ağlama sesi duyulunca Tony telaş olmuştu.
"Neden ağlıyor?"
"Bebek bu Tony ağlar elbet"Pepper bebeği kucağına aldı.
"Bir an önce sütü istemeliyiz acıkmış"Pepper bebeği tekrar Tony'e verdi
"Happy Pepper'ı gideceği yere bırak.Sütü alıp gelin acele edin, bu ağlamayı çekemem"Pepper ve Happy evden çıkınca Tony ağlayan kızıyla başbaşa kalmıştı.Onu sağa sola sallayarak uyutmaya çalıştı.O an aklından tek bir şey geçiyordu.Olivia olsa ne yapardı?
Evettt bugün başka bölüm gelsin mi?Bu arada bölümler kısa olabilir ama flashback oldukları için böyle.Beğendiniz mi?💗🖤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Doğanın Efendisi Vanessa Stark
RandomVanessa Stark Tony Stark'ın kızı.Vanessa diğer bebekler gibi değildi.Ateş ile oynuyor,yağmurda ıslanmıyor,Su dan korkmuyordu.Tony Vanessa 3,5 yaşındayken ofisinde çalışmalar yaparken Vanessa Tony'nin matarasında ki suyu kendine çekti.Havada süzülere...