*Flashback
Olivia elinde ki hamilelik testine baktı.Gözlerinde ki yaşları elinin tersiyle sildi.Anne olmaya hazır değildi.Tony ile 4 haftalık bir ilişkisi vardı.Tony'nin bu çocuğu istemeyeceğine emindi.Tony'nin baba olmak istemeyeceğini düşünüyordu.Kızarık gözleri ile mutfağa indi.Tony odasındaydı.Üstünde ki beyaz elbiseyi düzeltti ve ceketini aldı.
"Bayan Jones nereye gittiğinizi söyler misiniz?" Olivia arkasından gelen ses ile irkildi.Arkasına baktığında Tony gülümseyerek orada duruyordu.Olivia arkasını dönünce Tony kaşlarını çattı.Ağır adımlarla Olivia'nın yanına geldi.Bir eliyle yüzünü tuttu.
"Ağladın mı?"
"Hayır"
"Tamam, nereye gidiyorsun?"
"Hastaneye"
"Neden,hasta mısın?" Olivia bir şey demedi.Kapıya yöneldi ve dışarı çıktı.Tony onun peşinden koştu.
"Neyin var senin?"
"Anlatıcam ama kızma"
"Tamam kızmam hadi"
"Hamileyim"Tony'nin karamsar yüzü aniden yumuşadı.Aniden Olivia'ya sarıldı.Bir anda durunca Olivia stres oldu.
"Peki hastaneye neden gidiyorsun bebeğe bir şey mi oldu?"
"Ben anne olmaya hazır değilim Tony"Tony başından aşağı kaynar sular dökülmüş gibiydi.
"Yoksa sen-"
"Evet ben bebeği aldırıcam Tony" Tony Olivia'yı omuzlarından sıkıca tuttu.
"Buna asla izin vermem ben babasıyım ve izin vermiyorum"Tony'nin öfkeli sesi ve bakışları Olivia'yı korkutmaya yetmişti.Ama Olivia anne olmaya hazır değildi.Bu yüzden vazgeçmeyecekti.
"Ben anne olmaya hazır değilim"
"Ama ben baba olmaya hazırım ben senin yanındayım" Olivia'nın göz yaşları şimdi seller gibiydi.Sarı saçları rüzgarda dalgalanıyordu.
"Ona bir şey tapma Olivia o sadece bebek" Olivia başını önüne eğdi.Kendi bebeğine bunu yapamazdı.
"Tamam yapmayacağım"Tony tekrar gülümseyerek ona sarıldı.Olivia hala korkuyordu.Bebeğini koruyamamaktan korkuyordu.Ya bebeği onu sevmezse,onu istemezse diye stresliydi.Başını Tony'nin göğsünden kaldırdı.Elini karnına koydu.Bebeğini hissediyordu.Tony'de elini onunkinin üstüne koydu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Doğanın Efendisi Vanessa Stark
DiversosVanessa Stark Tony Stark'ın kızı.Vanessa diğer bebekler gibi değildi.Ateş ile oynuyor,yağmurda ıslanmıyor,Su dan korkmuyordu.Tony Vanessa 3,5 yaşındayken ofisinde çalışmalar yaparken Vanessa Tony'nin matarasında ki suyu kendine çekti.Havada süzülere...