Vanessa uyanarak odadan çıkmıştı.Pepper merdivenlerden gelen ses üzerine başını kitabından kaldırdı.Evet doğru duyuyordu,Vanessa elinde ayıcığı ile aşağı inmiştiKitabı masaya koydu ve hızlıca yanına koştu.Vanessa gözlerini ovalayarak ayılmaya çalışıyordu
Pepper:Uyandın mı bakalım?
Vanessa:hı hı
Pepper'ın nazik sesi Vanessa'yı ayıltmıştı.Pepper Vanessa'yı kucağına aldı.Vanessa Pepper'ın yanağını öptü
Pepper:Baba hala çalışıyor ama istersen yanına gidelim.
Vanessa:Eyettt(Evet)Pepper Vanessa ile garaja indi.
Tony zırhına son parçasını takmak ile meşguldü.
Pepper:Hadi ama Tony biraz kızına mı baksan?
Tony duyduğu ses ile arkasını döndü.Pepper'ın çatık kaşları onu karşıladı.
Tony:Ben onunla hep ilgileniyorum.
Oturduğu yerden kalktı ve onların yanına gitti.Vanessa'yı kendi kucağına aldı ve alnına öpücük bıraktı
Vanessa:Babacım
Pepper:Seni daha çok seviyor
Tony:Sevilecek insanım ondan
Pepper Tony'e göz devirdi.Tony onun bu haline güldü.Vanessa'ya göz kırptı
Pepper:Pekala o biraz seninle kalsın ben şirkete gideceğim
Tony:Ne ama ben bak-
Pepper:Görüşürüz Tony
Tony bir şey diyemeden Pepper gitti.Tony gözleri Vanessa'ya çevirdi.
Tony:Demek iki Stark başbaşa kaldık
Vanessa güldü.Tony onu masaya oturttu.
Tony:Düşmek yasak küçük Stark
Vanessa:Tamam düsmem(düşmem)
Onu yanağından öptü.Vanessa eliyle pembe ayıcığını sağa sola sallıyordu.Tony tekrar işine döndü.Vanessa ise Tony'e bakıyordu.Tony'nin zırhları Vanessa'nın ilgisini çok çekiyordu.Vanessa başını sağa çevirince Tony'nin su matarasını fark etti.Demir matarayı eline aldı ve onun kapağına elini attı.Sonunda kapağı açınca küçük bir kıkırtı çıkardı.Matarada ki suya elini daldırdı.Elini geri çektiğinde matarada ki su havada süzülüyordu.Vanessa elini ne tarafa oynatırsa su o tarafa gidiyordu.Tony Vanessa'nın küçük kahkahaları üzerine arkasını dönmeden konuştu.
Tony:Sanırım arkada işler dönüyor
Dönen sandalyesini Vanessa'ya çevirdi.Tony sandalyeden ayağı fırladı.Gözleri ardına kadar açıktı.Ağır adımlarla Vanessa'nın yanına vardı.
Tony:Bu da ne böyle?!
Vanessa Tony'nin bağırışı ile korkmuştu.Dudakları hafifçe titredi, gözleri doldu.Tony masadan onu kucakladığında havada ki su yere döküldü.Bu işte bir şey olduğu kesindi.Lakin Tony ne yapacağını bilmiyordu.Belki de araştırabilirdi.
Vanessa:Ben bişey yapmadım
Tony Vanessa'nın yanağına yumuşak bir öpücük kondurdu.
Tony:Tabi ki yapmadın korkma.Jarvis az önce ki anları kaydettin mi?
Jarvis:Evet efendim kaydettim
Tony Vanessa'nın ıslak gözlerine baktı ve baş parmağıyla gözlerini sildi.Bu olaydan Pepper'a bahsederse endişelenecekti.O yüzden susmayı seçti.Vanessa ile beraber tekrar sandalyeye oturdu.
Tony:Görüntüleri aç Jarvis
Görüntüler hologram olarak oynatıldı.Tony için bu pekte normal değildi.Belki de Pepper'ın dediği gibi ateşle de oynamıştı.Tony Vanessa'nın kedi mırıltıları üzerine ona baktı.Tony'nin tişörtünde ki ark reaktörüne bakıyor, ona dokunmaya çalışıyordu.Tony Vanessa'nın elini tuttu ve reaktöre bastırdı.
Vanessa:Çok parlak
Tony:Evet öyle
Vanessa:canını yakıyor mu baba?
Tony:Sen dokununca hayır :)
Vanessa küçük kahkahalar atıyor,reaktörü sıkıyordu.Küçük Stark çok eğleniyordu.Tony hologramlara geri dönerken Vanessa reaktörle oynamaya devam etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Doğanın Efendisi Vanessa Stark
عشوائيVanessa Stark Tony Stark'ın kızı.Vanessa diğer bebekler gibi değildi.Ateş ile oynuyor,yağmurda ıslanmıyor,Su dan korkmuyordu.Tony Vanessa 3,5 yaşındayken ofisinde çalışmalar yaparken Vanessa Tony'nin matarasında ki suyu kendine çekti.Havada süzülere...