Tony:Tamam, Jarvis şimdi sayfayı bize oku.
Herkes pür dikkat Jarvis'i dinliyordu
Jarvis:Lord Of first Nature
Prenses Ashley temsili Portre;Evrenin oluşumu sırasında,evreni kaostan düzene geçiren dört temel güç olan ateş,hava,su ve topraktır.Tanrı'nın dört vasfıdır.
Su ve toprak Tanrısı Poseidon,Ateş'in Tanrıçası Hestia,Hava Tanrısı Zeus'un temel güçlerinin birleşmesi için seçilen Midgardlı geleneği,1560 yılından itibaren devam ediyordu.Seçilenler zamanla ortaya çıkıyordu.İlk seçim tarihi 14 Eylül 1560 Ashely,İngiliz kraliyet ailesinin küçük kızı.Doğumdan kısa bir süre sonra sarayda oluşan olaylar kraliyeti korkutmaya başlamıştı.Prenses Ashely sarayda ki meşaleleri elinin tek hareketiyle söndürebiliyor,geri yakabiliyordu.15 yaşına geldiğinde dereleri havaya kaldırıyor,hava olaylarını değiştiriyordu.Kraliyet prenses 16 yaşına geldiğinde Cadı olduğu idda edilerek Kral tarafından yakılması emredildi.Odunların ateşe verildiği anda herkesin prensesin yandığını görmesi gerekiyordu.Ateş yavaş yavaş söndüğünde prenses Ashely sapasağlamdı,ateş onu yakmamıştı.Ashely hem halkı hemde Kralı korkutmayı başarmıştı.Ashely nazikliğinden ödün vermemişti,yaptıklarını intikam için kullanmıyordu.Hala ailesine ve halkına itaatkârdı.Doğayı korumakla görevliydi,güçlerini bunun için kullanmalıydı.Tanrılar'ın emri buydu.17 yaşına geldiğinde Kral onun başı kesilerek idam edilmesini söylemişti.Ashely ne kadar yalvarsada yalvarışları kabul edilmemişti.Ashley ölünce doğa sahipsiz kalmıştı.
Ölüm tarihi:27 Temmuz 1578
Vanessa anlık olarak Tony'nin bacağına sarıldı
Vanessa:Baba ben ölmek istemiyorum nolur beni öldürmeyin
Tony burukça gülümsedi minik kızını kucağına aldı,kollarıyla onu sımsıkı sardı.
Tony:Sana asla zarar gelmeyecek meleğim,ölmeyeceksin
Vanessa:Gerçekten mi?
Tony:Gerçekten
Tony kızının gözyaşlarını sildi ve başına bir öpücük kondurdu.
Tony:Sanırım bitti-
Jarvis:Efendim diğer sayfalarda var okumamı ister misiniz?
Tony:Devam et Jarvis
Jarvis:Lord Of second Nature
Claudette Temsili Portre;Tanrılar mirasçıları Ashely ölünce doğanın sahipsiz kalmasına izin vermediler.Doğayı Dünya'da insanlardan koruyacak birine ihtiyaç vardı.1 Mayıs 1588 orta gelirli bir ailenin tek kızı.4 yaşında elleriyle gökyüzünde yaptığı gökkuşağı ile annesinin dikkatini çekmişti.Kızı hekime götürdüklerinde küçük kızda herhangi bir sorun yoktu.Küçük kız herkese Ashley'i hatırlatıyordu.İnsanlar küçük kıza korku dolu gözlerle bakarken Ariana'da buna anlam veremiyordu.Olaya her şeyi anlatan son damga küçük kız için gelen bilinmeyen hediyeydi.Ariana 10 yaşında kapının önünde bulduğu pembe işlemeli hediye kutusundan çok etkilenmişti.Kutu onun için bilinmeyen birinden gelmişti.Küçük kız kutuyu açtığında kendisi için yapıldığını düşündüğü tacı eline aldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Doğanın Efendisi Vanessa Stark
RandomVanessa Stark Tony Stark'ın kızı.Vanessa diğer bebekler gibi değildi.Ateş ile oynuyor,yağmurda ıslanmıyor,Su dan korkmuyordu.Tony Vanessa 3,5 yaşındayken ofisinde çalışmalar yaparken Vanessa Tony'nin matarasında ki suyu kendine çekti.Havada süzülere...