Vanessa Adele Stark 6 aylık
Pepper küçük kızı kucağında sallıyordu.Vanessa'nın ateşi vardı ve düşmüyordu.Tony basın açıklaması için gitmişti.Pepper küçük kızın ağlaması yüzünden üzgündü.Başına bez koyuyordu ama düşmüyordu.Pepper Tony telaş olmasın diye haber vermemişti.Tony'nin gelmesine az kalmıştı,dayanabilirdi.Pepper yaklaşık 20 dakika sonra çalan kapı ile aşağı indi.Tony salona girmişti,bileğinde ki saat ile uğraşıyordu.Pepper'ın göz altları stresten morarmıştı.Tony ona baktığında kaşlarını çattı.
"Uykun var sanırım Pep göz altların diyor da"Pepper eliyle gözlerini ovaladı.
"Hayır Tony, Adele hasta"Tonu Pepper konuşmasını bitirmeden yukarı koştu.Kızının odasına hışımla girdiğinde yatağın da ağlıyan kızını gördü.Tam yanında küçük bir tas vardı, tasın içinde beyaz bir bez vardı.Vanessa'nın beşiğinin içinde kurbağalı ateş ölçeri duruyordu.Tony beşikten kızını kucakladı ve sallamaya başladı.Tasta ki beyaz bezi ensesine ve boynunun etrafına bastırdı.
"Ben düşüremedim denedim ama-"
"Pep hastaneye gidelim"
"Tamam" Vanessa'nın kıyafet odasına gitti.(Vanessa Adele Stark'ın giyinme odası bu dediğim gibi fotoğrafları kırpınca kabul etmiyor)
Eline ilk gelenleri aldı.Tony Vanessa'yı tekrar Pepper'a verdi.
"Happy arabayı hazırladı çabuk ol"
"Tamam"Pepper hızlıca Vanessa'yı giydirdi.Aşağı indiğinde evden çıktı ve arabaya bindi.Araba Vanessa'nın ağlayışıyla inliyordu.Tony kızını Pepper'dan kendi kucağına aldı ve omzuna yatırarak sırtını sıvazladı.Vanessa'nın ağlaması küçük hıçkırıklara dönüşmüştü.Tony kızının ateşini ölçmek için dudağını alnına koydu.Ateşi hala aynıydı.Hastaneye varınca Tony adımlarını hızlandırdı.Çocuk bölümünde doktorun Vanessa'yı kontrol etmesi başlamıştı.Gözlerine bakıyor ateşini ölçüyordu.
"Tamam Bay Stark kas ağrısı çekmemesi için küçük bir iğne yapmak zorundayız"Tony başını onaylarca salladı.Pepper Vanessa'yı kendi kucağına alıp sedyeye oturdu.Bacığını doktora bakacak şekilde yan çevirdi.Tony kızı için korkuyordu,canının yanmasını istemiyordu.O da sedyeye Vanessa'nın yüzünün dönük olduğu tarafa oturdu.Vanessa'nın başına dudaklarını yerleştirerek uzun bir öpücük bıraktı.
"Cesaret öpücüğü minik Stark"Tony gülümseyerek kızına baktı.Doktor yavaşça iğneyi batırdığında Vanessa sertçe ağlamaya başladı.Pepper onu daha sıkı kollar ile sardı.Tony Parmağını ile Vanessa'nın kollarını okşadı.Doktor iğneyi çekince Vanessa'nın ağlaması hafiflemişti ama asla dinmemişti.Tony Vanessa'yı güldürmek için gıdıklamaya başladı.Küçük kız şimdi minik kıkırtılar çıkararak Tony ile oynuyordu.
"Bay Stark yazdığım reçetede ki vitaminleri içtiği ve yediği şeylere katarsanız ideal olur sadece bir damla"Tony doktoru başıyla onayladı.Onun şuan da tek odak noktası kızıydı.
Sanırım böyle son iki flashback falan kaldı.Onlardan sonra Vanessa'nın bebek olduğu iki bölüm ve sonra gelsin bakalım 5 yaş itibari 💗💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Doğanın Efendisi Vanessa Stark
RandomVanessa Stark Tony Stark'ın kızı.Vanessa diğer bebekler gibi değildi.Ateş ile oynuyor,yağmurda ıslanmıyor,Su dan korkmuyordu.Tony Vanessa 3,5 yaşındayken ofisinde çalışmalar yaparken Vanessa Tony'nin matarasında ki suyu kendine çekti.Havada süzülere...