1.Bölüm

290 27 9
                                    

İlker arkamdan geliyordu.Son hız koşuyordum.Gece yarısıydı ve her yer kapkaranlıktı.Sonra bir el beni çekti ve bir eve girdim.İlker neredeydi?Bir kapı sesi geldi ve ışık yandı.İlker yanımdaydı.Karşımda Furkan duruyordu.Furkan baş parmağını dudağına götürdü ve bize "sus" işareti yaptı onaylarcasına başımızı salladık.Kapının önünden ayak sesleri geldi.Kapı korumaları.Furkan ışığı kapattı ve kapı korumalarınıj gitmesini beklemeye başladık.Kısa bir süre sonra kapı çalındı.Furkan fısıldayarak "Yukarı çıkın ve bekleyin eğer yukarı çıkarlarsa camdan çıkın ve kaçın.kapının kenarındaki ipi alın öyle kaçın.Yaşamın Kapısında buluşuruz.Sorun olursa kulaklıkla konuşuruz." Dedi.Bizde yine onaylarcasına başımızı salladık ve yukarı çıktık.
Biz çıktıktan sonra Furkan kapıyı açtı.Bir adam"İki kaçağı arıyoruz.İsimleri Elisa ve İlker." Dedi ve resimlerimizi gösterdi.Furkan "Hayır görmedim." Dedi.Tam o sırada saklandığımız yerden kalkmak isterken ayağımı bastığım yer gıcırdadı ve yüksek bir ses çıktı.Kapı Korumaları da sesi duyunca Furkan'i ittiler ve yukarı çıktılar.Bizde kapının arkasından ipi aldık ve camdan inmeye başladık.İlk ben indim.Sonra İlker daha yeni cama çıkmıştı ki Görevliler içeri geldi ve İlker'i gördüler.İlker'i bacağından vurdular ve İlker yere düştü.

-umarım beğenmişsinizdir.Yorumlarınız benim için çok önemli.- hashtag #ilkereneoldu

KAÇIŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin