"Ne!" Dedim."niye yakalanıcaz kapı korumalarına!" "Elisa haklı Faruk. Neden bahsediyorsun?" Dedi İlker."Tamam anlatıyım"dedi Faruk."Siz kaçarken Hamza kaçıyorlar diye korumalara haber vericek. Sonra korumalar geldiğinde İlker ve Elisa korumaları öldürüp onların kartlarını ve üniformalarını alıcaklar. Kılık değiştirip çıkacaklar yani." "Çok mantıklı." dedi Hamza."Biliyorum. Çok zekiyim ve harikayım." dedi Faruk. "Öyle bişey demedik Faruk." dedim "Ben öyle anladım." dedi Faruk "Planın mantıklı ama harika değilsin Faruk." dedi İlker.Ve İlker'le ellerimizi yumruk yapıp çaktık.
Ertesi sabah kahvaltıdan sonra Furkan'ın yanına gittim.Klübesinin bahçesine çiçek ekiyordu.(Ne biçim hobileri var bu çocuğun?) Furkan'a "Kulaklıkları aldın mı?" Dedim. O da " Hayır daha alamadım. Çok pahalılardı." dedi. Nasıl alabilirdik?O kulaklıklara ihtiyacımız var. O an aklıma bir fikir geldi ve Furkan'a "Hırsızlık yapıcaz ve o şekilde kaçıcaz. Parayı bu şekilde toplayabiliriz. Kulaklıkları da kampdan çıktıktan sonra başka kamptan alırız." dedim "Mantıklı ama kulaklıkları çalsak nasıl olur?" Dedi Furkan "Çok daha mantıklı." dedim.Yaşam, küçük klübeleri olan şehir gibi bir yer.Kamp gibi.Her ailenin bir klübesi var. Sınırda da büyük duvar var.Yaşam kampı işte. Maylanları da bir atlatabilirsek tamam.İnanmıyorum ama bir şüphede var.
O günün akşamı Deniz'in klübesine giderken, ormanın yakınlarından ses geldi. Çığlık gibiydi. Sessizce ve hızlıca sesin geldiği yere gittim. Bir ağacın arkasına yaslanarak sesin geldiği yere baktım ve çok şaşırdım. Hamza birini öldürüyordu!-oylarınız ve yorumlarınız beğendiğinizi anlamam için çok önemli. Lütfen oy ve yorum yapın.Benim için çok önemli.-
#hamzakimiöldürüyor
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAÇIŞ
Fiksi Ilmiahİlker arkamdan geliyordu.Son hız koşuyordum.Gece yarısıydı ve her yer kapkaranlıktı.Sonra bir el beni çekti ve bir eve girdim.İlker neredeydi?Bir kapı sesi geldi ve ışık yandı...