TANIŞMA

191 8 2
                                    

Eve giderken yolda büyük bir köpek gördüm. Gelene geçene saldırıyordu. Küçük bir kızı ısıracakken koştum ve kızı aldım. Annesinin olduğu dükkanın içine sokup durumuna bakıp gittim. Ama köpek hala oradaymış ve... Bana saldırdı. Sağ elimin baş parmağımdan ısırdı. Beni fark edenler köpeği korkutup kaçırdılar. Bende yanıma gelen bir adama telefonumu verip Min-ji isimli kişiyi aramasını istedim. Min-ji duyunca hemen hastaneye gideceğini söyledi. Benide hastaneye getirdiler. Ve ben geldikten 4-5 dakika sonra bizimkiler geldi. Tarzan herhalde bunlar. Birde arabasız gelmişler ya aferin bunlara. Hemen bana sarıldılar. Ben ise hemşireye ne zaman çıkacağımı sordum. Kadın bana kuduz aşısı yaptırmam gerektiğini söyledi. Ondan sonra çıkacakmışım.

Yi-soo: Kanka çok kötü ya geçmiş olsun.

Yu-jin: Beni boşverin siz ne oldu olaya gelin.

Ji-woo: He Kanka şirkete gittin ne oldu?

Ji-hoon & Yi-soo & Jeong: İnsan bizede söyler.

Ji-woo: Az durun.

Yu-jin: Beennn. BTS ÜYESİ OLUYORUM!!!!!!!

NEEEEE?!?!?!?!?!  Herkesten bu tepki geldi. Bense mutluluktan ağlamak ile meşguldum.

Yi-soo: Çok iyi!

Min-ji: Umarım iyi olur!!!

Ji-woo: Bizi unutmayacaksın değil mi?

Yu-jin: Mal mısın tabii ki de hayır!

Hepimiz sarıldık ve ben aşı olana kadar uyudum. Uyumadan önce yarın şirkete gideceğimi söyledim.

Uyandım, aşı oldum ve parmağımın akşama kadar geçeceğini söylediler. Sonunda evimdeyim. Bu arada sen nasıl geçiniyorsun derseniz diye... Ailem denen kişiler para gönderiyor. İstemiyorum ama zorundayım. Her neyse biraz BTS dinledim ve odama Min-ji girdi. Diğerleri gitmişti. Ji-woo da hala buradaydı. Yarın benimle gelecekler. Min-ji Ji-woo'nun uyuyakaldığını söyledi. Film izlerken hem de. Kesin yine 1763647497393783. kere Harry Potter ve Zümrüdüanka Yoldaşlığını izliyordur. Kız kafayı bozmuş Dracoyla. Ama draco benim. Kimseye vermem. Min-ji bana noodle yediriyordu. Daha sonra ben yiyince aşağı inip Ji-woo ile uyudu. Ben ise yarını düşünüyordum. Üyeler beni isteyecek mi? Belki sevmeyecekler? Ama ben kötü bir insan değilim ki. Ben kimseye kötülük yapmam çünkü anne ve baba şahısları bana kötülük ne kadar kötü bir şey öğrettiler. Biraz BTS dinleyip uyudum.

––––––———————————————
Sabah

Kalktığımda saat 7 olmuştu. Kalkıp yüzümü yıkadım. Kızları uyandırıp kahvaltı ettik. Ve saat 8 oldu. Hazırlandım ve 8 buçukta evden çıktık. 8'i 50 geçe oradaydık. Kızlar beni öpüp gitti. Bana yardımcı olan kadın beni odaya götürdü ve Pd'in kapısına tıklatıp içeri gel sesiyle saat tam 9'da oradaydım. Üyeler de ben içeri girince bana nefret dolu baktılar. İşte korktuğum şey oluyor. Benden nefret ettiler bile.

Pd: Hoşgeldin Cherry. Buyur şöyle Suga'nın yanına geç.

Yu-jin: Hoşbuldum efendim.

Suga yanına geçtiğimde biraz kayarak bana değmemeye çalıştı. Pd'nin ona kaş göz yaptığını görmedim sanki.

Pd: Evet çocuklar biliyorsunuz ki Cherry sizin artık yeni üyeniz. Ve ayrıca onun bir kız olduğunu unutmayın ve ona göre davranın. En önemlisi ise iyi anlaşmaya çalışın. Evet sorusu olan.

Suga: Bu kız niye bizim grubumuza geldi?

Jimin: Evet, neden geldi. Grubun adına leke sürecek.

Jung-kook: Ayrıca bizim yıllardır emek verdiğimiz başarıya hazırdan kondu.

7 ERKEK , 1 KIZ : İSTENMEYEN ÜYEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin