Uyandığımda direk yataktan kalktım. Tanrım, çok susamıştım. Ama aşağı inemezdim çünkü çocuklar uyumuyorsa beni tanrıma kavuştururlardı. Ah canım çok acıyor. O nasıl bir bilek tutmaktır be Oppa'cığım. Bileğimi çıkarmış, zaten çıkıktı ama neyse. Acaba odadan çıksam beni görürlermi ya da duyarlarmı? Offf çok kararsız kaldım. Telefonumu alıp YouTube izlemek istedim ama telefonum yoktu. Acaba çalışma masasındamı diye baktım ama yine yok. En sonunda aşağı inmeye karar verdim. Anahtarı çevirecek iken olacaklara kendimi hazırladım ve anahtar yerine döndüm. WTF!!! Anahtar nerede?! Hemen kapıyı açıp aşağı indim. Jungkook beni görüp Cherry diye bağırdı ve el salladı. Sanki 15 yıl önceki asker arkadaşına selam veriyor salak. Bende ona dönüp el salladım. Sallamamla üstüne uçmam bir oldu.
Cherry: Hey?! Telefonum neden sende.
Jungkook: Hadi ama sadece ben değilim. Çıkın hadi. SÜRPRİZ!
Cherry: N'OLUYOR LAN BURDA!
Jimin: Hiç. Sadece olanları öğrenmek için odana girip telefonunu karıştırdık. Baya bir fotoğraf vardı. Bu kız kim. He şey çok güzelde.
Lan bu Min-ji'yi gösteriyor. Jimin saçmalama.
Cherry: NAPTINIZ? BİRDE ANLATIYORSUNUZ YANİ NE HALT YEDİĞİNİZİ!
Jimin: Sakin ol ya. Sadece WhatsApp, İnstagram, YouTube, Twitter ve Spotify'a girdik.
Cherry: YUH YA! GERÇEKTEN BIKTIM! NELERE GİRDİNİZ?!
Suga: Ha birde Galeri'ye girdik. Çok yakışıklı 3 tane erkek vardı. Kim onlar. Sevgilin mi?
Cherry: EVET! ÜÇÜDE SEVGİLİM! SİZENE YA SİZENE?!
V: Bu arada şu Min-ji denen kızla mesajlarına girdik. Çok güzel kızmış bu arada hep fotoğraflarını atmış.
Rm: Ben sadece Galeri'ye girdim. Hep kızlarla ve erkeklerle doluydu. Birde biri sana aşkım diye mesaj attı. Sonra Hoseok Oppa şaka olsun diye efendim bebeğim yazdı.
Cherry: Adı ne?
Jin: Sadece ChessCake Min-ji yazıyor. Sana aşkım yazan Min-ji diye biri yani. Birde Billie Eilish (benim gerçek hayatımdaki aşk kadınım😏) yeni bir paylaşım yaptı dedi İnstagram. Bu kadar.
Cherry: Mesajları da okudunuz mu?!
Suga: Gelelim o konuya. Hepsini noktasına kadar okuduk.
Cherry: İyi halt yediniz. Başka?
J-hope: Birde Ji-woo diye biri yazdı sana, mesaj attı. Bende ona şakasına Bebeğim yazdım. Biraz da espri ve şaka yaptık. Kız anamdan girdi bacımdan çıktı ya.
Cherry: Aferin şimdi bana da sövecek o. İyi halt yediniz gerçekten.
Rm: Sen onu bunu boşver. Gerçekten konuşacağız ama sen önce kolunu söyle neden mora-
Jimin: Yalnız fark ettiyseniz bacağı da aynı. Anlaşıldı neden sıcakta üşüdüm dediği.
Jin: Otur anlat hadi.
Cherry: Hayır istemiyorum. Yeter üstelemeyin işte.
Ağlayarak odama çıktım. Peşimden Rm oppa gelmişti. Bana anlat dedi. Oda onlara anlatırmış ve olay bir daha açılmazmış. İç çektim ve ağlayarak anlatmaya başladım. Rm ben ağlayınca bana sarıldı. Ona sarıldım ve devam ettim. Aşağı inip meyve suyu getirdi. Bana ise sarılarak giyinmemi söyledi. Unutturmak için kar oynayacakmışız. Tamam dedim ve gidince ne giyeceğime baktım.
( Not: Ne giyeceğini koymuyorum çünkü siliyor.)
Rm'den ;
Cherry odada giyinirken bende olanları çocuklara anlattım. Hepsi çok üzüldü. Sonra kapı sesi duyunca hepimiz Cherry'e baktık.