EĞLENCEYE DEVAM!

168 6 2
                                    

2 gün sonra

Neredeyse yataktan çıkamıyorum. Sadece RM'e ne olduğunu söyledim. Üyelere söylemeyeceğim demişti ama söylemiş. İşte bu kadar kısa sürede söylemiş ya helal olsun. Hepsi gelip bana reglin geçtimi diyor. Ayıp be belki utanıyorum.

V: Offf ne zaman geçer bu ya. Kar oynamamızda yarıda kaldı.

Ben burada sancıdan gebereceğim bu kar diyor. Nankör şey. Ben o kadar şey yaptılar affettim be bunun lafını mı yapıyor gerçekten? Salak.

Cherry: 2 gün sonra geçer. Siz çıkın oynayın.

Jin: Olmaz. Seninde eğlenmeye ihtiyacın var sonuçta. Hem kartopu savaşı yapacağız.

Hadi gerçekleri söyleyelim.

Cherry: Ben şey...

Jimin: Ne. Karnın mı başladı yine yoksa?

Cherry: Şey onun gibi birşey. Karnım hala ağrıyor ama isterseniz dışarı çıkıp oynayalım?

V: Uçuyoruz hadi!

Rm: V! Ama cherry. Ah neyse zaten dinlemeyecek. Hadi Cherry kalk.

Karnım artık fazla ağrımıyordu. Hemen dışarı çıktım.

V: Cherry! Sen üzgünsün değil mi? Biraz eğlen hadi!

Deyip bana kar attı. Ben ise avucuma kar alıp sessizce V'ye yaklaştım. Arkasını dönmüş gülüyordu. Hemen acuç dolusu karı montunun içinden sırtına attım. Gülmekten ağlamaya başladı. Dayanamayıp güldüm. Ve biri bana kar topu attı. Bu Jimin'di. Ona bakıp kar attım. Mouthshot! Tam ağzına soktum karı. Ölüyormuş gibi davrandı ama ben takmadım ve atmaya devam edecekken biri beni arkadan tutup kendine çevirdi. Jungkook. Yeni düşman ağzıma bir avuç dolusu kar soktu. Sonra ise Jin kafama attı. Onlar bana gülerken ben boğulmamak için ağzımdaki karı çıkarmaya çalışıyordum. Karnım aşırı derecede ağrıyordu ama belli etmiyordum. Çünkü eğleniyorlardı. Benim yüzümden keyiflerinin bozulmasını istemiyorum. Bu yüzden gidip oturdum ve onları izledim. V yanıma gelip oturdu. Ve arkamda birşey olduğunu söyledi. Lan?! Yoksa arkama kan mı geçti?! Sıçtım şimdi. Ben bunları düşünürken kafama kar attı. Ben de ona dönüp güldüm ve oturdum. Sonra üyeler gelip üşüdüklerini söyledi. V oppa öksürüyordu. İçeri geçtik. Bende odama çıktım. Üstümü değiştirip yatağa uzandım. Akşama kadar odamdan çıkmadım. Sonra V gelip yemeğe çağırdı. Yemek de yemedim ama aç değildim. Sonra gece 10'a kadar şarkı dinledim. Biraz resim çizmek istedim. Bugün sabahlamaya karar verdim. Eyfel Kulesi'ni çizecektim.

Çizim

Çizim böyle olmuştu. Saat 11 buçuktu. Gidip yatağa uzandım. 5 dakika sonra kapı tıklandı. Gel dedim ve bütün üyeler odama girdi. Ben de yatağımda doğruldum ve hepsinin neden geldiğini açıklamalarını bekledim ama onlar resme bakıyordu.

V: Fotoğraf makinesi var mı Cherry? Fotoğraf çekeceğim de.

Cherry: Var çekmecede.

Jin: Bu mu?

Cherry: Evet.

V çekmeceyi açınca gözleri açıldı. Çünkü orada bütün üyelerin çizimleri vardı. Ofladım ve sormamalarını bekledim.

Çizimler







Bütün üyeler dönüp bana baktı. Bakmasalar zaten ölürler. Biryerlerine batar.

Jungkook: Cherry... Ne kadar güzel çiziyorsun!

Jimin: Evet. Bakın beni ne kadar güzel çizmiş.

Rm: Evet. Çok güzel çiziyorsun.

7 ERKEK , 1 KIZ : İSTENMEYEN ÜYEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin