NE YAPMALIYIZ?

165 8 2
                                    

Jimin'den ;

Cherry sanırım dün arkadaşlarıyla kavga etti. Yoksa neden ağlasın ki? Ama belki ailesi ile kavga etmiştir. Bilmiyorum. Belki de sormalıyız. Üyelere söylemliyim.

Jimin: Çocuklar, sizce neden Cherry dün ağlıyordu?

Jin: Arkadaşları belki bir şey demiştir.

Suga: Ama eve gelmedi? Kesin bir şey oldu. Gidip konuşmalıyız. Ama nasıl başlayacağız ya da kim konuşacak? Herkes fikrini söylesin. Oybirliği yapalım.

Rm: Bence V konuşsun.

Jin: Bence Suga.

Suga: Bence V.

V: Bence de Suga.

Jungkook: Bende Suga diyorum.

Jimin: Evet bende Suga diyorum.

J-hope: Suga bence de.

Suga: Off ya tamam.

Suga hyung yukarı doğru çıktı.

Suga'dan

Yukarı doğru gittim. Kapısının önüne gelince üyelere son bir kez baktım ve kapıya tıklattım.

Suga: Cherry? İyi misin? Seni merak ettik de biraz konuşabilir miyiz?

Rm: Hadi biraz daha ısrar et.

Suga: Dur hyung, deniyorum. Eee, Cherry? İyi misin? Cher-

O sırada kapı aralandı ve Cherry bana kapı aralığından baktı.

Cherry: Bir şey mi lazımdı Suga? Uyuyordum da.

Cherry'den

Yalan söyledim. Uyumadım. 1 dakika bile. Gözlerim çok şişikti. Suga bana şaşkınlıkla bakıyordu. Bir anda Cherry diye bağırdı. Bütün üyeler bir anda kapıya geldi ve Suga hyung içeride yerde dökülü olan ilaçları gösterdi. Ah, ben onları almadım mı? Harbi salağım ben ya!

Rm: Ne va- Cherry?! Yine ilaç kutusu. Bak ilk sefer affettik ama bu sefer affetmi-

Rm Oppanın sözünü kesen şey konuşmam oldu.

Cherry: NE?! Yine ne saçmalıyorsunuz? Bakın geçen sefer oldu ama sizi hala affetmedim. Size kimseye bilmeden konuşmayın demiştim. Ama siz hiç düşünceli değilsiniz.

Kapıyı açtım ve içeriyi gösterdim. Hiç birşey yoktu zaten. Çok kalbim kırıldı.
( Pepe bana hiç inanmadııı )

Cherry: Ayrıca dün ben geldiğimde saat kaçtı?

Jin: Gece 1.30'du. Çok karanlıktı etraf.

Cherry: Tamam teşekkür ederim. Şimdi çıkar mısınız?

Jimin: Suga sende işini hallet.

Ben de ne işi diyip Suga'ya baktım ve çocuklar çıkınca Suga ofladı ve bana dönüp yatağa oturdu.

Suga: Dün neden geç geldin? Neden ağlıyordun? Ve neden ağzından yine şirketteki gibi kan geldi?

Cherry: Canım gezmek istedi. Canım birşeye sıkıldı. Canım yandı. Şimdi çıkar mısın?

Suga: Ama şey bir dinleseydin.

Cherry: Lütfen söyle.

Suga: Yalan söylüyorsun çünkü anlaşılıyor. Bari bu kadar belli etme.

Çok sinirlendim.

Cherry: İlla bilmek mi istiyorsun?

Suga: Evet. Hadi lütfen söyle.

7 ERKEK , 1 KIZ : İSTENMEYEN ÜYEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin