Gisteren had Tay haar meegetrokken in een auto en haar dieper het bos in gereden, toen ze daar eenmaal aan waren gekomen had hij het portier opengemaakt en haar eruit getrokken, hij had haar hand gepakt en mee getrokken de bosjes in en toen alweer seks gehad met haar. Terwijl ze bezig waren had ze allemaal rare dingen gehoord. Eerst gekraak in de bosjes en daarna werd er met een strak schot naast haar een pijl in de grond geschoten er zat een op dat half in brand stond , ze had het briefje eraf gescheurd en in haar bh gedaan. Zij was in haar ondergoed de auto ingestapt en haar kleren lagen daar nu was ze weer thuis. Ze lag daar nu op de grond in haar ondergoed. Tay had haar wel weer geslagen en dat was nu blauw geworden haar hele lijf zat onder de schrammen en blauwe plekken, wanneer kwam Steff?!
Inmiddels waren Steff en Kath bij een groot hek aan gekomen er stond bij ''springfield wood''. Steff keek Kath aan. Ze knikte en Steff reed door. Ze reden uren door het bos.'Zo dus je houd wel echt van haar he. Steff draaide even ze hoofd en zei:'Ik zal haar vinden,' en richtte zijn ogen weer op de weg. Ze reden verder en verder verder verder todat Kath Steff aanstoten en hij stopte met rijden. 'Zijn dat kleren daar aan de bosjes?!' Steff stapte uit en trok de kleren er vanaf hij rook eraan ging er bijna helemaal in op. 'Milena.... fluisterde hij. 'GODVERDOMME KLOOTZAK KOM HIER DAN WEES EEN VENT MET BALLEN HE IK VIND HAAR WEL IK VIND HAAR WEL!' Kath zat in de auto en zat verbaasd te kijken en een beetje verschrikt. Hij kwam terug de auto in en keek met tranen in zijn ogen naar Kath. Nu begon hij te huilen. Kath stapte de auto uit liep naar het andere portier trok hem open en gaf Steff een knuffel. 'We vinden haar snel we zijn nu al een stuk dichterbij we vinden haar heel snel en dan komt alles goed echt waar.´ Steff veegde zijn tranen weg en Kath die stapte weer in. Na alweer een lange weg kwamen ze aan bij een huisje. Kath keek lachend na Steff. ´Kom op opstaan met je luie reed en rennen ik ga mee we gaan je meisje halen.
Steff gaf een duwdje tegen de deur en hij ging open. Kath duwde hem naar binnen. Vanaf boven klonk geschreeuw. ´Ahw uj aauwuww laat me met rust laat mee los aah stop au.' Steff erkende Milena´s stem en rende naar boven . De deur waar het geluid vandaan kwam stond op een kiertje. Hij duwden hem helemaal open, sloop van achteren naar Tay en sloeg hem neer en trapte op hem in sloeg hem een schoof hem over de grond het hoekje in. Op het kastje had Tay een geladen pistool met zilveren kogels gelegd van zichelf om hem te beschermen tegen ander wolven maar nu belsoot Steff hem te pakken en schoot 3x in de borst van Tay. Hij was dood in een paar snelle bewegingen haf Steff hem gedood hij rende gelijk op Milena af. hij omhelsde haar en zoende haar. Hij tilde haar op en hield haar in zijn armen en nam haar mee de auto in.
Milena had alles verteld en kennis gemaakt met Kath ze hadden echt een goede klik. Toch voelde ze zich niet veilig, ze zat achterin samen Kath. En haar gevoel klopte.
Ineens vloog er door de ruit een houte staak die in brand stond. ´AAAAAuuhhhgfcvvg ,´ Milena en Kath en zelf Steff schreeuwde. Hij trapte vol op gas draaide snel zn hoofd en zij. ´Volgensmij is er een een ,´ hij durfde het bijna niet te zeggen 'Een hunter.......´
JE LEEST
So I'm a vampire now
WampiryMilena leefde een heel normaal leven. Naar school gaan, met vrienden afspreken en misschien iets te veel drinken bij het uitgaan. Maar dat veranderd door één avond. Als ze de charmante Steff ontmoet en met hem meegaat. Wat hij niet weet is dat zij a...