Three is not always to mutch

65 4 2
                                    

Milena trok haar kleren kast open pakte uitgaanskleren eruit, ze liep naar de badkamer en deed het aan. Ze klapte het raam open en sprong eruit, haar voeten plofte op de grond en ze sprinte weg.

De deur van de kroeg vloog open Milena liep op haar hakken naar binnen, tussen 2 jongens was nog een kruk vrij ze besloot er maar te gaan zitten. '1 bacardi,' zei ze kortaf. De barkeeper gooide de fles behendig de lucht in en goot het in haar glas en zetten het voor haar neer. De jongen schudde naar Milena en gaf de keeper het geld voor het drankje. 'Uhh bedankt maar ik kan me eigen drank best zelf betalen zie ik er soms uit als iemand met geld tekort?! Nee dat dacht ik ook.' De jongen keek op haar schouder naar de andere jongen en knikten. Milena gooide de bacardi achterover. 'Ik ben Matt en dat is Danny, ga je vanavond nog wat doen?' Milena keek op en keek naar Matt. 'Nee toevallig niet ik was van plan om naar die club te gaan hier in de buurt.' Matt knikte. 'Aha ja dit is Malibu dus goeie club gaan we met zn 3?' Milena voelde de hand van danny langs haar been glijden. 'Ja ga toch mee,' zei Danny. Milena knikte . 'Isgoed laten we dan maar gaan.' De jongens pakten hun jas en ze namen Milena mee in de auto richting de club.

Milena stapte als eerste de auto uit met Matt en Danny achter haar aan, harde muziek klonk al buiten. Samen gingen ze naar binnen. Harde muziek dat had ze gemist ze ging Steff voor goed vergeten.                           Matt begon steeds dichterbij haar te dansen , Milena begon Matt te schuren Danny kwam ook steeds dichterbij en begon Milena te schuren nu stonden ze dus met z 3 te dansen.

Na 4 uur gedanst te hebben waren ze weer in de auto gestapt Milena keek op het klokje van de auto 'Het is pas half 3 jongens zullen we naar jullie appartement gaan.' De jongens knikte en reden naar het appartement.

Danny draaide het slot open en ze liepen naar binnen. Gelijk liepen ze al richting de slaapkamer Milena duwd Danny op het bed en begint zn shirt uit te trekken Matt zit aan de andere kant en begint het topje van Milena uit de doen. Ze blijven zo doorgaan totdan ze allemaal naakt zijn Danny gaat liggen en Milena komt op hem liggen , Matt kwam er toen ook bij.

Gekreun en shit kon je nog aan de andere kan van de kamers horen..

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sorry maar ik ga pas weer verder schrijven bij 10 votes

De vervolgen heb ik al op klad maar zet ik erop bij 10 votes

x -D

So I'm a vampire nowWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu