Ik werd wakker in een bed, langzaam opende ik mijn ogen. Ik was niet in mijn kamer, maar die van iemand anders merkte ik op wat best knap was. Ik had een enorme kater en ik wist niet waardoor ik het had gekregen en met wie. De muren van de kamer waren licht blauw. En het bed waar ik op lag was een groot tweepersoonsbed. Ik had ook hele rare droom gehad, maar langzaam begin ik te begrijpen dat het geen droom was geweest.
Ik was naar een feest gegaan met m'n vriendinnen, ik had zoals gewoonlijk weer is te veel gedronken. Nou ja in ieder geval waren mn vriendinnen die probeerde om me te ervan te weerhouden om de tafel weer op te springen en te dansen tot ik niet meer kon en alle bierflesjes in mijn berijk om te trappen in één vloeiende beweging. Maar zoals alweer gewoonlijk lukte ze dat niet , en ging ik de hele nacht door. zo rond half 4 vertrokken mijn vriendinnen en probeerden mij mee te krijgen maar dat lukte ze niet ik ging mee met een jongen.
Dus ik was met een jongen meegegaan. Waarschijnlijk was dit ze kamer. Kut zooi, waarom moest ik toch te veel drinken iedere keer. Ughh..... Maar was die jongen eigelijk vroeg ik mezelf af.
Opeens voel ik wat bewegen onder het dekbed. Ik schrok me rot en trok de lakens langzaam en rustig omhoog. En daar lag de jongen. Hij was heel knap. Hij kon waarschijnlijk een model zijn.
Toen gingen me ogen langzaam naar de deken heen.Het was niet wit, maar rood. De deken die voorheen wit was kleurde langzaam donker rood. Opeens merkte ik wat op. Ik had pijn in me hals. Vanuit mijn hals druppelde donker bloed naar beneden. Ik schrok me dood en sprong behendig over de jongen heen en pakte een handdoek die op het bureau lag. Voorzichtig wikkelde ik het om mijn hals. Imiddels was mijn nek door de 2 gaten helemaal rooddoorbloed. Ik keek achter me naar de jongen, hij had rondom zijn mond bloed. Mijn bloed waarschijnlijk. Ik kwam er een steek van hitte door me heen. Wat heck is er gisteren avond gebeurd?
*Gisteren avond*
'Omg Milena kom van die tafel af man , kleine mongool dat je er rond loopt'! 'Nee ik wil niet laat me gewoon dansen zo vaak gaan we niet uit.' ' ah jezus laat me los Milena ik ga niet naast je dansen.' Beledigd draaide Milena zich om en dansde verder. 'Milena nu.' ' Nee ik wil niet.' Milena draaide zich weer af van haar 2 vriendinnen en begon nu te trappen tegen alle bierflessen rondom haar heen. 'Nee he meen je die Milena?'
Alle bierflessen binnen haar berijk lagen verspreid over de tafel, het bier liep over de tafel en langs de tafelpoten naar beneden.
Na uren gefeest te hebben zijn de vriendinnen van Milena het spuugzat.
' Milena we gaan nu naar huis dus kom hier'. Stomdronken kwam Milena van de tafel af, naast haar stond een jongen met donker haar en bruine ogen. ' Nee ', klonk er een donkere stem. ' Ze wil met mij mee naar huis'. Milena knikte hevig en kuste de jongen naast haar.
Hij pakte Milena's hand en samen liepen ze naar de auto.
Eenmaal in de auto.
Milena' s hand gleed langs het bovenlichaam van de donkere jongen. ' Zozo knap en nog gespierd ook'. De jonge beet zn eigen arm open en goot het bloed in Milena's mond.
De jongen rijkte met zn hand naar haar t-shirt en trok en uit. Milena maakte de riem van de jonge en de gulp deed ze open.
'Aaah, wat doe je ?. De jonge ontblote zijn tanden langzaam. 2 grote scherpe hoektanden kwamen tevoorschijn. Z'n ogen werden rood en zijn hele gezocht leek anders. Hij kwam dichterbij en dichterbij en..... Hap toen de tanden eenmaal doorgedrongen waren door de huis begon het drinken. Milena ontspande zich en bewoog mee . Toen de jonge klaar rukte hij zich los van haar hals. Zijn mond zat onder het bloed. Nou ja dat zou hij later wel weg halen. Zn handen kwamen nu steeds dichterbij haar keel. Hij vormde zn handen om haar hls en begon te drukken en te knijpen tot dat ze niet meer ademde.
'Ah jezus jonge ik voel me niet goed, ik heb zo'n honger. Milena stond op en sloop naar beneden. Eenmaal beneden trok ze een kast open en rukte er een pak koekies uit. 'Oh lekker beter ja.' Maar toen het pak op was hield Milena honger. voetstappen ze hoorde hem van de trap komen, ze besloot gewoon aan tafel te gaan zitten.
' Zo had je honger meis?', vroeg de jongen spottend. 'Nog al maar het gaat niet weg en jij blijf uit mijn buurt jij , jij....' Ze durfde het zelf niet te zeggen, omdat ze het amper geloofde. Naar toch zei ze het . 'Jij vampier.' Zo dat was eruit. ' Blijf uit mijn buurt'. ' Nou zeg waarom zou ik uit de buurt blijven van mn eigen soortgenoot.'
Milena schrok en keek op naar naar de jongen , het was nu overduidelijk wat er gisteren was gebeurt hij wilde haar met opzet veranderen, maar waarom?!'Vanaf nu meisje zal jouw hele leven veranderen!'
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dit was mijn eerste hoofdstuk ik weet het een beetje saai. Maar lees verder en het word veel leuker geloof me je krijgt er geen spijt van xxdemi
JE LEEST
So I'm a vampire now
VampirosMilena leefde een heel normaal leven. Naar school gaan, met vrienden afspreken en misschien iets te veel drinken bij het uitgaan. Maar dat veranderd door één avond. Als ze de charmante Steff ontmoet en met hem meegaat. Wat hij niet weet is dat zij a...