Ze was weer met Tay naar bed geweest, oh ze kreeg het niet meer uit haar hoofd. Tay was echt het verschrikkelijkste mens op aarde die zij kende. Ze wilde zo graag weg hier maar toen ze de kans had ging ze niet. Maar intussen wist ze ook niet meer zeker of Steff nog wel op zoek was. Misschien had alweer een nieuw meisje in huis gehaald waar tegen hij het zelfde zei. Nee zo mocht ze niet denken vast niet hij kwam wel, uiteindelijk.
' Steff schiet nou is op we moeten zo gaan schiet op,' riep Kath naar Steff die stond te douchen. Steff kwam met een handdoek om hem heen uit de douche, trok wat kleren aan en sloeg zn tas om hem heen. 'Kath?' Ook zij pakte haar tas en volgde hem. Samen liepen ze de trap af, Steff gooide de sleutel naar de man achter de bar. 'En hoe was u ver....' Voordat de man kon uit praten klapt de deur al dicht en waren Steff en Kath vertrokken. Ze liepen naar de parkeerplaats, hij klikte zijn auto open ze stapte in. Kath gooide hun tassen achterin en de auto startte.
Milena wilde nog wat zeggen voordat hij zijn lippen strak op de hare drukte. Ze probeerde nog terug te trekken. Zijn tong drong door haar lippen heen, nu lukte het haar om zich terug te trekken. Maar hij trok haar terug. Hij had niet genoeg, zijn hand gleed langs haar lichaam, toen weer terug naar haar topje, hij maakte de 3 knoopjes los zodat haar topje iets open viel. Hij stopte met haar te zoenen en bleef even naar beneden kijken. Milena raakte geirriteert. 'Kan je het zien,' Tay trok zijn hoofd op en zei:' Zo beginnen we weer vervelend te doen.......' Milena rukte zich los en probeerde de kamer uit te lopen. Tay greep haar bij haar arm en trok haar tegen zich aan, ze bewoog heen en weer om los te komen maar hij liet haar niet los en sloeg haar zelfs in haar gezicht, even stond Milena versteld en deinsde achteruit. Maar al snel had hij haar we in zijn greep, ze had pijn en schudde haar hele lijf stevig. Toen trok ze haar knie op vol in zijn ballen. 'Auuuuu,' Tay schreeuwde het uit maar trapte terug en sloeg haar wel vol met zijn vuist in haar gezicht, ze viel op de grond tegen de muur maar onderweg dat ze viel haalde ze uit met haar nagels langs zijn gezicht toen eindigde ze alsnog op de grond. 'Ooh vuile hoer,' schreeuwde hij uit. De krassen in zijn gezicht begonnen langzaam te bloedde en hij liep gefrusteerd de kamer uit scheldend en stampend.
JE LEEST
So I'm a vampire now
VampirMilena leefde een heel normaal leven. Naar school gaan, met vrienden afspreken en misschien iets te veel drinken bij het uitgaan. Maar dat veranderd door één avond. Als ze de charmante Steff ontmoet en met hem meegaat. Wat hij niet weet is dat zij a...