De zon zakte en de lucht werd langzaam donker. 'Steff had eten besteld via één of andere pizza tent. Milena lag nog steeds te slapen. Steff liep naar boven drukte zacht de klink naar beneden en gaf de deur een duwtje . Hij zag Milena liggen in het bed met haar mobietje in der hand geklemd. Had ze net liggen wappen met iemand ofzo? Hij liep naar haar toe en schudde haar wakker. Langzaam kwam ze in bewegin, en opende ze haar ogen. 'Ik heb pizza besteld en een bezorger,'lachde hij. 'Haahaha lekkerrr,' lachde Milena en ze stapte uit het bed en viel Steff om de hals. Hij pakte haar hand en ze liepen naar beneden.
Daar ging de bel al. Milena liep naar de deur in haar pyjama en knipoogde naar Steff. Ze opende de deur. 'U heeft 2 pizza's besteld een salami en 1 hawaii dat is dan uhhh,' terwijl de bezorger aan het rekenen was kwam Milena iets naar voren en legde de hand van de bezorger op de tafel en kriebelde er met haar hand op. 'Je mag ook wel even binnen komen hoor,' zei Milena uitdagend. De bezorger keek zenuwachtig naar Milena. 'Misschien is dat... uuh niet zo'n goed idee?,' zelf zei hij het vragend. 'Ah kom nou het is zo koud buiten hier is het zo warm,' onder haar pyjama had ze een bh aan getrokken langzaam maakte ze de knoopjes van haar pyjama los tot er een stuk van bh te zien was. Nu werd de bezorger duidelijk nog zenuwachtiger. Milena rukte hem naar binnen gelijk rechts de slaapkamer binnen. Steff stond om het hoekje te kijken. Milena duwde hem het bed op en zorgde dat hij ging liggen, Ze ging boven op hem zitten en maakte ritste zn jas open en daarna de knoopjes van zn t-shirt ze liet haar hand naar beneden glijden en ze maakte z'n riem ook los. Met haar gezicht kwam ze dichterbij en dichterbij, tot dat ze bij op een millimeter van zn gezicht af was ze gleed af naar de nek en in een snelle aanval beet ze zijn ader door en voedde zich, nu kwam Steff er ook bij en zei:' Goed werk.'
Nadat ze de pizza's op hadden liepen ze nog even terug naar de slaapkamer waar de bloedloze bezorger lag. Ze tilde hem op en brachten hem naar de achter tuin groeven een gat en bagraafde hem gooide er weer wat gras overheen en gingen terug het huisje in.Milena omhelsde Steff en zoende hem. 'Ik hou van je,' zei Milena. Een warme gloed kwam door Steff heen. Nog nooit had hij zoiets voor een meisje gevoeld, hij hield ook van haar.
Inmiddels was het al laat en ze gingen naar bed toe.
Milena schoot wakker en keek rechts van zich daar lag Steff. Buiten hoorde ze allemaal geluiden ze beloot om naar het raam te lopen. Ze drukte de hendel omlaag en duwde het raam open en ging er half uit hangen, onder haar stond man donker gekleed en een pistool. Milena schrok zich dood het pistool was op haar gericht ze trok haar hoofd terug en pakte een broek en een vest en shirt trok het aan en rende naar beneden deed de deur van het slot en rende naar buiten de man keek haar aan en zei:'Niet slim,' Hij schoot en Milena viel bewusteloos op de grond met een bloedend gat in haar borst. De man liep naar haar toen tilde haar over ijn schouder en voerde haar mee de auto in en reed weg.
Steff rekte zich uit en keek naar zijn linkerzijde. Waar was Milena? Even schrok hij en rende het huis door. 'Milena? Milena? Milenaaaaa?' Hij bleef even roepen tot hij erachter kwam dat er onder het raam de sneeuw rood was gekleurd. Hij schrok en rende naar buiten. 'Milena?' En hij barste in huilen uit. tot hij zich omdraaide en briefje aan de deur zag hangen.
Wees maar niet bang ze is niet dood maar wel gewond ze kan bijna niets. Ik heb haar dus kom haar maar zoeken dan. LET'S START THE GAME. Let's stond er met bloed geschreven . Milena's bloed waarschijnlijk. Hij wist niet wie haar had waar hij haar had of ook maar waarom , maar één ding wist hij zeker hij moest haar terug vinden maar hoe?!
JE LEEST
So I'm a vampire now
VampireMilena leefde een heel normaal leven. Naar school gaan, met vrienden afspreken en misschien iets te veel drinken bij het uitgaan. Maar dat veranderd door één avond. Als ze de charmante Steff ontmoet en met hem meegaat. Wat hij niet weet is dat zij a...