Malibu

161 7 2
                                    

'All your belts again we come down in Malibu.' De stem van de vrouw klonk rustig en een beetje levenloos. Milena klemde haar om Steff vast terwijl het vliegtuis daalde. Kath lag nog steeds te slapen met muziek in. Toen het vliegtuig geland was stapte iedereen uit. Milena deed haar best om Kath wakker te maken en het lukte uiteindelijk liepen stapte ook zij uit. In Malibu was het donker de verlichting was wel aan. 'Maar wacht is dat niet de bus die we moeten hebben?' Milena pakte snel haar Iphone en zei heel droog:'Jep... ' Steff keek opzij en ze knikte naar elkaar en met zn 3en sprinte ze naar de bus. Net op tijd kwamen ze aan bij de bus gaven wat geld en stapte in. Weer gingen ze achterin zitten. Gelukkig was de eerste halte bij het Malibu hotel.

'Wooow,' Kath rende naar de ingang en klom omhoog en wees naar de sterren. '5 facking sterren hoe kan jij dit betalen voor zolang als we hier blijven?' Weer keek Steff verbaasd 'Ik heb mn..' 'Ja oke laat maar je hebt je conecties.' Milena liep als eerste door de draaideur Kath volgde en als laatste Steff. Steff liep naar de bali. 'Ik wil graag een 4 persoonskamer met 2 badkamers. De jongen achter de bali typte snel wat in pakte 3 sleutels en tilde moeizaam zn hoofd op. Terwijl Steff tegen de jongen aan het praten was en het aan het regelen was met het geld pakte Milena de sleutel uit de handen van de jongen en rende Kath en Milena lachend naar de lift op weg naar de kamer.

Milena keek naar Kath en die knikte. Langzaam stak Milena de sleutel in het gat en draaide de deur open. De deur ging met een duwtje open. 'OMFG,' gilde Milena en Kath in koor. Ze liepen naar binnen. In de woonkamer was een wit met zacht roze behang aan het plafond hing een prachtige grote kroonluchter, de bank leek een ouderwets model in een nieuw jasje echt heel mooi afgewerkt ook er stonden nog 2 stoelen en een salontafel in het middel met een kleinde bloemen krans, aan de zijkant van de woonkamer stond een hofer klein rond tafeltje stond een enorme bos met bloemen en een kaartje, Kath trok het eraf: welkom in hotel Malibu fijn verblijf toegewenst. Kath lachde en hing het terug. Ze liepen verder naar de eerste slaapkamer, een groot 2 persoonsbed kwam tevoorschijn met een prachtige muren aan de voeteneind van het bed een salon tafeltje van marmer en een enorme kleding kast een grote tv aan de muur. Ze liepen door naar de andere 2 kamers die zagen er precies het zelfde uit, de 2 badkamers waren ook groot met een bad een douche en 1 sauna en een bubbelbad. Ze liepen terug naar woonkamer en merkte op dat ze een redelijk groot balkon hadden met 4 inklapbare ligstoelen. De meiden pakte hun koffers en liepen ieder naar een slaapkamer. In hun beide kamers pakte ze hun spullen uit en richtte alles in.

Inmiddels kwam Steff ook naar boven met zijn spullen. Ook hij liep het zelfde rondje en riep: 'O ja dat kan ook ja.' Hij liep naar de laatste kamer die nog vrij was en ook hij pakte zijn spullen uit.

Buiten was het pikkedonker geworden en Milena liep naar de woonkamer en sloot alle gordijnen in de kamer, blijkbaar was iedereen al gaan slapen. Ze moest wel eerlijk toegeven dat ze ook wel moe was na zo'n dag reizen. Ze besloot eerst even te gaan douchen.

Na het douchen voelde ze zich slap en moe maar had ook vreselijke honger, Dus trok ze haar kleren weer even aan sprong uit het raam. Onder het raam liep een man met donker haar en een half lange broek, ze besloot om hem even te volgen. Toen hij door een steegje liep deed ze alsof ze viel. 'Auauau ooh dit doet pijn , meneer kunt u me even overeind helpen. Gelijk kwam de man er weer aangelopen en hielp haar. ' Gaat het weer een beetje meisje?' 'Óh geloof me mij is alles prima maa met uw.....' gelijk beet ze in zijn nek en voedde zich tot dat ze voldaan was. Ze tilde hem op en verbrandde hem tot dat er niets meer van de man over was. Agh niemand zal die stakker missen haha.

Kath werd langzaam wakker. 'Oh godver godver godver,' Ze stapte uit haar bed en slofte naar de kamer van Milena. 'Eey dooie.' Ook Milena werd nu wakker. 'Oohh Kathhhhh godver godver godverrrrrr.' Toch kwam Milena haar bed uit. In de woonkamer stond een kar met een chique ontbijt. Milena pakte een bord en 2 croisantjes een glas verse sinaasappelsap en een paar andere dingen van de kar ook Kath pakt er uitgebreid van. De deur van de badkamer vloog open. Steff kwam eruit terwijl hij zn haar aan het drogen was hij had een zwembroek aan van tot net tot zijn knieen en een blauw shirt ook had hij teenslippers aan. Kath keek naar Milena en tegelijk raasde ze langs Steff ieder naar hun eigen kamer. Steff plofte nu maar op de bank neer en at ook van het ontbijt . 'Love roomservice,' zei hij zacht terwijl hij aan het eten was.

Oh ze was zo bij dit hotel was geweldig en ze was weer bij Steff en Kath was echt een super meid dit was echt perfect op 1 ding na die hunter zit nog steeds achter hun aan nou ja voorlopig zijn ze hier veilig. Toen ze klaar was met douchen deed ze een kort broekje aan een fel roze bikini en een zonnebril op ze smeerde zich vluchtig in met zonnebrand pakte een handtas stopte er een fles met water in zonnebrand en I phone stopte ze in het zij vakje, plus nog een handdoek om op te liggen. Zo kwam ze de kamer uit ook Kath kwam ong. met die uit rusting haar kamer uit. Steff keek de 2 kanten op en zei: 'Let's go to the beach.' En zo liepen ze naar het strand dat voor het hotel ligt.

Kath en Milena sloegen hun handdoek over het zand, ze trokken  hun broekje uit en gingen op het strand liggen. Een knappe jongen met een licht getinte huid een sixpack kwam naast Kath zitten. 'Ey beauty,' Kath keek op en deed haar zonnbril omhoog. 'Oh wauw ook hallo.' De jongen lachede en begon een gesprek. Milena en Steff lagen tegen elkaar aan op het strand. Terwijl Kath en de jongen aan het praten waren en nummers aan het uitwisselen waren tilde Steff Milena op en gooide haar in het water. ' Omg dat is koud en ze trok Steff erbij zo hadden ze een klein gevecht tot dat Steff haar om haar middel pakte ze keken elkaar even aan en zoende.....

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

heeey sry het is nu een beetje spanning loos ik weet het binnekort word het weer spannender. ik hoop de jullie stemmen en een comment geven

x D-

So I'm a vampire nowWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu