Suprises that sucks

68 2 2
                                    

'Waarom doe je dit, hoe weet je van ons?' 'Wie the fuck ben jij eigenlijk.' 'Baby je kent me toch zoooo goed je bent het alleen vergeten.' 'Haal die blindoek van m'n face af en laat je zien nu.' 'Zorg jij maar eerst dat je weet wie ik ben.' 'Ik weet je naam niet bitch ik herken je stem ook niet dus show you're face to the me.' 'Nou ja speciaal voor jou dan.' 'Hey Kath herken je me nu.....'

Kath kwam binnen getrompeld. Milena lag onderuit gezakt op de bank in de woonkamer in half gescheurde kleren en uitgelopen make-up  ze draaide zich om. 'Jezus Kath wat heb jij nou weer gedaan?' 'Hou je bek Milena alsof jij er zo geweldig uitziet.' ' Oke je hebt je punt gemaakt maar wat is er met jou gebeurt?' 'We hebben een facking probleem, ik weet wie de hunter is en ik ken haar. 'Ze wist dat ik een weerwolf was al 4 jaar we haten elkaar toen ook al ze was toen nog geen hunter maar ze wilde me dood hebben en geen gezijk met ouders dus besloot ze de familie traditie op te volgen en een hunter te worden, en ik weer het het is een moordwijf, het was niet Drew die al die shit heeft uitehaald ook al blijft het raar dat hij alles wist maar het was Lose. 'Dat klinkt kut ja. 'En wat is er met jou gebeurt Mi?' Milena kwam iets overeind 'Laten we zeggen dat ik gister even naar de bar ben geweest.' 'Oke laat maar ik snap je al.' 'Maar dat verklaard nog steeds niet waarom jij onder het bloed en de krassen zit en wow wacht zijn dat tandafdrukken?!' 'Milena je weet die kleine meiden gevechten die je soms hebt tja dat gebeurde.' 'Wat moeten we nu doen ik wil niet dood gaan ik ben nog maar 567 jaar oud jezus.' Milena lachde en knikte we gaan vanavond wel even bij haar langs....'

Milena liep het hotel uit ze wilde niet dat Steff hier iets van wist ze zal hen vast tegen houden en ze moesten deze Lose of wat dan ook uitschakelen. Al hoewel misschien wilde hij het zelf doen maar dat was al helemaal niet de bedoeling , ze wilde deze met haar eigen handen doen.

Ondertussen was Kath er ook tussen uit gegaan nu ze wist dat Drew al die shit had gedaan leek hij alleen maar vreemder, bijv. toen die zo lachend voor de deur stond die gast was gewoon gestoord ze wlde niets meer met hem en zou hem voor goed negeren nou ja opgelost nu dat andere nog.... Lose. Die facking bitch moest echt uit haar buurt blijven.

'Baby kom je terug in bed?' 'Wacht even ik moet even mn shirt zoeken.'

De tv ging aan Milena haalde een fles bacardi uit de kast trok hem open en klokte snel een paar slokken weg. Vannacht gaan ze een killer killen ....

'Milena we gaan naar Lose ga je mee.' Ze stapte op en liep mee naar de bovenste verdieping, Kath trapte de deur open. Een meisje met lang zwart haar zat op schoot bij een jongen te zoenen de jongen draaide z'n hoofd en wacht dat is Steff. Milena keek hem aan strekte haar hand uit en trok hem gelijk weer terug ze liep de deur uit en smeet hem zo hard dicht dat er stukjes van het plafond afbrokkelde.....

So I'm a vampire nowWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu