"Jay. Yeter artık kendini bu kadar yıprattığın."
"Anlamıyorsunuz.. Onu kaybetmek o kadar zor ki.. Beni niye bıraktın Jungwon.."
Tekrar ağlamaya başladım.
Günlerdir tek yaptıpım şey buydu zaten. Yemek bile yemiyordum. Cidden.. En son ne zaman yemek yemiştim ben? Sadece hıçkıra hıçkıra ağlıyordum.Yanımda Jake, Sunoo ve Heesung vardı.
Günlerdir beni sakinleştirmeye ve birazcık ta olsa bir şey yedirmeye çalışıyorlardı. Ama ben hala ısrarla ağlıyor ve kendimi biraz daha yıpratıyordum.Ama bir düşünün.. Jungwon gibi bir sevgiliniz olsa ve ona evlenme teklifi edeceğiniz gün sizden ayrılsa.. Ne yapardınız? Muhtemelen benim gibi kendinizi yerden yere.
Sn-"Anlıyoruz tatlım ama kendini süründürme işte. Kalk artık ayağa lütfen biz seni böyle görünce o kadar üzülüyoruz ki.."
Jk-"Biliyoruz evlenmek istediğin biriyle ayrıldın ancak 1 haftadır durmadan ağlıyorsun. Sen jungwonun umrunda değilsin. O seni unuttu kim bilir kaç kişi ile yattı. Sen ise hala onun yüzünden ağlıyorsun. O seni haketti mi? Hayır tabii ki. Sen onu çok güzel sevdin. Ancak onun senden nefret ettiğinin farkına bile varmadın. "
J-"haklısınız ama olmuyor işte.. Bir süre daha ağlamaya ihtiyacım var. "
Hs-"jay biz senin depresyona girmenden korkuyoruz. Sen daha böyle iken depresyona girersen kendi canıns kıyarsın diye korkuyoruz. Lütfen toparlamaya çalış artık. "
Daha çok ağlamaya başladım.. Ben onlardan genelde böyle şeyler duymam. Beni bu kadar sevdiklerini bilmiyordum.. Bu hiss beni daha da ağlatıyordu.
Bir kaç saat daha yanımda kaldılar ancak daha sonra dayanamadım ve bir şekilde onları evimden çıkardım.
Telefonumu aldım. İnstagramı açtım.
Nishiriki: o kadar güzel ki..
21k❤
Bu gönderi yorumlara kapalı
@Jaypark bu gönderiyi beğendijaypark: böyle birine sahip olmak nasıl bir hiss? @nishiriki
12k❤ 2k💬@nisiriki: emin ol. Mükemmel bir hiss aşkm :)
@yangjung: bizi artık rahat bıraksana sen. Her postunda biz varız yetti artık lütfen bir sonraki postunda benzin iç olur mu?
-@jaypark: dediğin her şeyi yaptığımı bilirsin.
-@sunooo: jungwon. İleri gidiyorsun. Senin yüzünden ona bir şey olursa yaşamazsın.
-@nishiriki: ağzını bozma sevgilime karşı.
-@sunooo: kes sesini sen daha 1 hafta olmamış ne sevgili kesildin başımıza. Bize laf yetiştirmektense gitte sevgilinin ağzını toparla._______
Wuhuuu
Selamm yeni bir ficle dırırıım buradayımmmNeyse o kdr uzun bölümler atmicam ya sıkıyo
İyi geceler canlarımmm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ah canım sevgilim || JAYWON
Hayran Kurgusevgilim, bana dönmeni istiyorsam.. bu senin herşeyine bittiğim ve gururumu hiçe saydığım anlamına gelmez mi?.. jaywon