Jk:ဟင်...ဂျင်
j:ခများကြီး...ဘာလုပ်တာလဲအဲ့ဒါ ခများကြီးပျောက်ကွယ်သွားနိုင်တာမသိဘူးလားဟမ် ခများပျောက်...
jk:ဟုတ်တယ်...ကိုယ်ဒီဘ၀ကြီးမှာမနေနိုင်ဘူး...ပျောက်ကွယ်သွားပြီး...နောက်ဘ၀မှာလူသားဖြစ်ချင်တယ်...ဆုတောင်းခဲ့ရင်ရတာဘဲမလား ကိုယ့်နောက်ဘ၀မှာ...လူသားဖြစ်ရင်...
j:ခများကြီး...ခများကြီး ဦးနှောက်မပါဘူးလားဟမ် ကျုပ်ကြားဖူးတာတော့ Vampire တွေကသွေးစုတ်တာကလွဲရင် ကျန်တာလူဘဲဆို...ဟမ် ခများကြီးအတိအကျတွေသိပ်မပြောနဲ့ နောက်ဘ၀လူဖြစ်မယ်လိုခများကထင်သလား...ဟမ်
Jk:ကိုယ်တို့ရဲ့သမိုင်းမှာ...နေနတ်သခင်နဲ့မတည့်တာကလွဲလို့ နတ်ဘုရားတွေကစာနာတာမို့ နတ်ဘုရားတွေဆီမှာနောက်ဆုံးပျောက်ကွယ်မသွားခင်လိုရာဆုတောင်းလို့ရပါတယ်
a/n:(vampire စဖြစ်ကာစတုန်းက သူတို့ဦးစွာသူတို့ရဲ့သခင်ပေါ့ဗျာ သူနဲ့ နေနတ်ဘုရားက မင်းသမီးလုရင်းနဲ့ ဒီလိုဖြစ်သွားတာပေါ့ဗျာ သခင်ကမင်းသမီးကိုချစ်ခွင့်ပန်ရော သူ့လိုဘဲမင်းသမီးကိုလိုချင်နေတဲ့ နေနတ်ဘုရားက သခင်ကမင်းသမီးကိုချစ်ခွင့်ပန်တာကို သိသွားပြီး ကျိန်စာတိုက်ခဲ့ရော အဲ့ဒါကတော့ နေရောင်ခြည်နဲ့မထိတွေ့နိုင်အောင်လို့တဲ့ နေနတ်ဘုရားကအဲ့လိုကျိန်စာတိုက်လိုက်တော့ သခင်ကလဲကူကယ်ရာမဲ့သွားပေမဲ့ အမှောင်လောကရဲ့နတ်ဘုရားနဲ့အမဲလိုက်နတ်ဘုရားမတို့ဆီသွားပြီး အကူအညီသွားတောင်းရော (အဲ့ချိန်မှာငွေခိုးပြီးအပေးအယူလုပ်ရပါသေးတယ်)အဲ့လိုခိုးတာကိုသိသွားတော့ နေရောင်နဲ့ထိတွေ့တိုင်းသေပါသေနိုင်တဲ့ ကျိန်စာကိုထပ်အတိုက်ခံလိုက်ပါတော့တယ် အဲ့တော့မှ အမဲလိုက်နတ်ဘုရားမက သနားသွားပြီ သူ့ကို မသေနိုင်ခြင်းခွန်အားကြီးမားခြင်းနှင့်အခြားသောစွမ်းအားတွေတွေပေးလိုက်ရာ တောရိုင်းသတ်သ၀ါတွေကိုသတ်ဖြတ်ဖို့နဲ့ အဲ့ဒီကရရှိတဲ့သွေးနဲ့အသက်ရှင်နိုင်ပြီး သူ့ချစ်တဲ့မိန်းကလေးနဲ့အတူနေထိုင်ဖို့ ပေးသနားခဲ့တယ် (ကျနော်ဒါဘဲပြောပြပါမယ်အဓိကအချက်မို့ပါ အဲ့စာအုပ်ကို dracula 1897 bram stoker စာအုပ်မှာပါပါတယ်)
YOU ARE READING
The love of a vampire🧛🏻♂🖤
Vampirမင်း ကိုယ့်စီက ထက်ထွက်မသွားပါနဲ့နော် ............. မင်း ထက်ထွက်သွားရင် ကိုယ်သေ.... မထွက်သွားတော့ဘူး နောက် သေမယ်ဆိုတဲ့ စကားကိုမပြောနဲ့ ပြောရင် joon ဆီပြန်သွားမှာ ဟင့်အင်း ပြန်မသွားနဲ့ ကိုယ်မပြောဘူးနော်