02.57
Marketten aldığımız şeyler dışında marketin hemen yanındaki parkta oturup içmek için birkaç şey daha almıştık. Ve resmen bu saate kadar orada öylece bir şeyler içip konuşmuştuk.
İkimizin de çoktan uçmuş olan kafalarıyla zar zor yurdun arka tarafına gelebilmiştik. Felix her seferinde daha da kötü duruma düştüğü için öncelikle onu bahçeye soktum. Daha sonrasında ise elimdeki poşetlerle beraber içeriye girdim.
"Felix şimdi sessiz oluyorsun, yoksa başımız çok büyük belaya girer"
"Ayıpsın ya"
Elimi beline sarıp çoktan girdiğimiz binanın merdivenlerinden çıkarmaya başladım. Şuan tek istediğim şey nöbetçi olan hocalardan birinin görmemesiydi.
Felix'in arada konuşmaya çalıştığı ve bana resmen cehennem yoluymuş gibi gelen şu üç katlık serüvenden sonra sonunda Felix'i odasına bırakmıştım. Oda arkadaşı Changbin hala uyanık olduğu için durumu kısaca anlatıp ona emanet ettikten sonra kendi odama gitmek için tekrar merdivenlerin oraya gittim.
Ağır ağır indiğim basamaklardan sonra koridorun sonuna kadar odalardan çıkan gülüşme ve şarkı seslerini dinleye dinleye gittim.
Odaya girdiğimde ışıkları kapalı olduğu için Hyunjin'in çoktan uyuduğunu düşünüp yavaşça hareket etmeye başladım.
"Işığı açsana"
Etrafı zar zor görürken bi anda arkamdan gelen ses ile irkilsem de hemen kendime gelip Hyunjin'in dediği gibi ışığı açtım.
"Uyumuşsundur diye şey yapmamıştım"
"Nerede kaldın?"
"Felix ile oturduk biraz-"
"Sadece oturmuşa benzemiyorsunuz"
Bana resmen sorgudaymışım gibi sorular yöneltmeye devam ederken yüzü de her seferinde daha da ciddileşiyordu.
"Sadece oturmadıysak bile sanane bundan?"
"Gecenin bir köründe odaya girmen rahatsız etti açıkçası beni"
"Yaa öyle mi?"
"Hmhm"
Oldukça sinir bozucu bir şekilde verdiği yanıtla gözümü devirip olduğum yerde dikelip kollarımı birbirine kenetledim.
"Üç senedir aynı odada kalıyoruz. Hatta bu sene dört olacak ve seni yalnızca bu sene mi rahatsız etti? Ayrıca henüz ilk gün"
"Açık konuşmak gerekirse önceki yıllarda da oldukça rahatsız ediyordu-"
"Bunu o zaman belirtseydin bugün böyle bir şey yaşamazdık. Ayrıca senin de odaya çok erken geldiğin söylenemez? Hatırlatırım sınav haftalarında ben ders çalışırken pat diye odaya giriyordun."
"Rahatsız olduğunu söyleseydin yapmazdım."
"Hyunjin şuan cidden seni çekecek kafada değilim git uyu ne yapıyorsan yap-"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
roomates ,, hyunin ✓
FanficJeongin ve homofobik sandığı oda arkadaşı Hyunjin 〃 texting + düz yazı #1 hyunjeong #1 hyunjin #1 fanfic #1 jilix #1 minchan